Про цей проект Мінтрансу преса чимало розповідала минулорічної весни. Відомство покійного міністра Георгія Кірпи планувало побудувати через Дніпро залізнично-автомобільний мостовий перехід, який би «розвантажив» транспортні потоки на сусідніх столичних мостах — Патона i Південному. Звісно, що у появі нового півторакілометрового мосту на дільниці «Київ-Московський — Дарниця» була зацікавлена i київська влада на чолі з Олександром Омельченком. Невипадково мер столиці нещодавно критикував позицію нового міністра транспорту Євгена Червоненка, який вважає це будівництво недоцільним.
Та, як виявляється, «проект століття» був черговим прикриттям для фінансових махінацій чиновників. Уже неодноразово правоохоронці повідомляли про викриття фактів зловживання службовим становищем посадовими особами дирекції з будівництва цього мосту та порушення за цими фактами кількох кримінальних справ.
I ось днями Генеральна прокуратура України затримала розпорядника грошових коштів будівництва — директора,тобто особу, яка підписувала угоди від імені Дирекції. Адже з'ясувалося, що за його вказівками було здійснено закупівлю дорожньо-будівельної техніки за завищеними цінами, повідомили «УМ» у Департаменті зв'язків із громадськістю МВС. Наразі правоохоронці здійснюють подальшу перевірку.
Слід нагадати, що в березні «Укрзалізниця» заявила про зникнення частини кредиту Deutsche Bank на 700 мільйонів доларів для будівництва мосту через Дніпро. Адже кредит було отримано саме під гарантії «Укрзалізниці», очолюваної тодішнім міністром транспорту Кірпою.