Фальшива нота. У чиєму виконанні?
Якщо промоніторити ЗМІ на предмет появи на їхніх шпальтах матеріалів про культуру та мистецтво, результати будуть такими: попереду — шоу-бізнес із його систематичними скандалами-розлученнями, позаду — академічна музика. Але наразі — не про те, що успішні гастролі наших музикантів за кордоном надихають журналістів значно менше, ніж ліжко чи чергова «пластика» зірки-«фанерниці» або ж залаштункові подробиці театральних буднів. Річ у тім, що така ситуація може наштовхнути на думку про класичну музику як спокійну, доброзичливу, врівноважену і благополучну складову нашого мистецтва.
Насправді ж тут вирують такі підводні течії, що людину, нетреновану часом, добряче помотає з боку в бік, аж поки вона визначиться зі своїм берегом. І це ще у кращому разі, оскільки цей потік може і з ніг збити. Нещодавній візит студентів та викладачів Національної музичної академії імені Чайковського до нашої редакції не спростував, а, навпаки, довів ці спостереження.