У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Що там відірвали цікавій Варварі? А між іншим, втрата носа через надмірну цікавість — ще не найгірший варіант. Іноді навіть у вельми веселих (на перший погляд) випадках можна поплатися й життям. Як, скажімо, на Тайвані, де один чоловік помер, а чотирьох — госпіталізували після того як вони випили популярний енергетичний напій з етикеткою «Це отрута».
Власне, напій марки «Дикий бик» був зовсім не отруйним. Напис «Це отрута. Будь ласка, не пийте» рекламники втулили на ярлик як заохочення для «відірваних» споживачів — звісно ж, ну хто продаватиме в супермаркетах справжні трунки? Ці лимонади проходять необхідні обстеження й мають відповідні сертифікати. Але не все так просто. Як переказує Lenta.ru, камера відеоспостереження в одному супермаркеті зафіксувала, як чоловік, зайшовши в торговий зал, крадькома підмінив пляшку «Дикого бика» в холодильнику, в результаті «отруйна» хохма виявилася дійсністю. «Шипучка» в принесеній пляшці була вже справді смертельно небезпечною.
Тепер поліція Тайваню шукає хохмача-зловмисника — чоловіка зростом приблизно 173 см, у картузі й темних окулярах, компанія «Паоліта», яка виробляє «отруйний» напій, відкликає з магазинів усю партію «Дикого бика» — 1,6 мільйона пляшок, а споживачі мають підстави вірити навіть найдурнішій рекламі...
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>