«Реальний» шоу-бізнес

17.05.2005
«Реальний» шоу-бізнес

Z — це вже не знак Зорро, а лейбл одягу від Зідана. (Фото РЕЙТЕР.)

      «Реаломанія» триває. Команда, в якій куди не кинь оком, скрізь натрапиш на зірку, не демонструє того рівня гри, який би належало показувати команді «галактікос». Але, хоча в іспанській дружині останнім часом із титулами сутужно, рівень її популярності у світі нікуди не подівся. Навіть більше — усілякі Бекхеми та Раулі приваблюють до гурту любителів футболу все більшу кількість людей. Останніх, звісно, цікавить не стільки сам вид спорту, скільки його яскраві представники. Тепер уже й не розбереш, хто, наприклад, цей Бекхем — футболіст чи шоумен? Але самих футболістів таке, напевне, мало турбує. Є можливість забавлятися в улюблену гру — чудово, а якщо є нагода підзаробити чимало грошенят десь «на боці», то чому б і цим не скористатися?

      У «Реалі» в галузі «лівого» заробітку лідером — безумовно, згаданий Бекхем. Він, зокрема, відомий рекламою бритв, одягу, напоїв, а ще має у власності футбольну школу та кілька ліній одягу. Однак у складі «галактікос» у нього вже є чимало конкурентів. Наприклад, двічі кращий гравець світу Зінедін Зідан. 33-річний футболіст не відстає від колеги по півзахисту у рекламі, а днями презентував ще й свою лінію одягу. Вона буде призначатися для дітей, до яких у Зідана давня пристрасть. Шорти та футболки Зізу випускатиме у спілці з французькою фірмою Zannier. Із нею він підписав контракт про випуск одягу під маркою «Z» та «Zinedine Zidane 10». Хто зна, можливо, в такий спосіб французький футболіст алжирського походження вже готує собі заняття на пенсійний вік? Принаймні на презентації одягу Зідан сказав, що у 2007 році закінчить з футболом. «У 2007-му я точно піду, — зазначив футболіст, — хоча не виключаю, що це може статися раніше».

      Але й це ще не все. Зідан та Бекхем, вкупі зі ще двома зірками «Реалу» — Раулем та Роналдо, — тепер мають статус акторів. Про них уже відзнято фільм — «Реал, кіно». Це художня стрічка з елементами документалістики. Картина, між іншим, бере участь на кіноярмарку під час фестивалю у Каннах. Наразі нам не відомо, що саме відбувається у фільмі. Проте кліп-презентація до стрічки вельми інтригуючий. І йдеться у картині, скоріш за все, не про те, які класні пацани грають за «королівський клуб» Іспанії, а про «реаломанію». Зокрема, в кліпі є епізоди про дівчину, в якої через надмірну любов до Бекхема виникли проблеми з бойфрендом, про сенегальського хлопчину, який фанатіє від «Реалу», хоча ніколи не бачив його гри тощо. Сам режисер фільму Симон де Саньтяго ось так висловився про «Реал»: «Футбол — це універсальна гра, а найбільший бренд тут — це мадридський «Реал».