Схоже, сам міністр був задоволений своєю роботою, яка встигла дати позитивні результати за відносно невеликий відтинок часу. Євген Червоненко повідомив журналістам, що за 100 днів була проаналізована спадщина, яка дісталася після попереднього керівництва, в міністерстві створено апарат з боротьби з корупцією, складено план подальшої роботи галузі. Випливли на світ Божий і деякі не дуже приємні нюанси. Так, міністр повідомив, що підприємства «Укрзалізниця», «Укравтодор» та «Укрморпорт» свого часу були головними спонсорами кампанії Януковича на президентських виборах у 2004 році. Саме такі висновки зробила група, очолювана заступником міністра Миколою Гордієнком, який отримав завдання розібратися із корупцією в Мінтрансі і зумів «накопати» багато фактів зловживання. За словами міністра, йдеться про сотні мільйонів гривень, втім назвати конкретні суми, які прямували до кишені Януковича, пан Червоненко відмовився, оскільки це не входить до його компетенції. Про подробиці справи слід звертатися до головного міліціонера країни Юрія Луценка, якщо той захоче відкрити таємницю слідства.
Згадав міністр незлим тихим словом і багатостраждальний автомобіль «Майбах», який залишився у спадок від покійника Кірпи. Людей, які були б не проти такої покупки, в Україні вистачає, і якби не галас, який здійнявся навколо модного авто, його вже давно б могли придбати. За словами пана Червоненка, час від часу до Міністерства звертаються потенційні покупці, але їх відлякує прискіплива увага преси, яка в пошуках сенсації буде турбувати нового власника. Є й такі люди, які вірять у забобони і нізащо не візьмуть машину, на якій їздив покійник — мовляв, аура у «Майбаху» погана... Відкритий аукціон, на якому планувалося виставити елітний автомобіль, мав відбутися 5 квітня, але жодної заявки на участь у торгах досі не надійшло. У зв'язку із цим аукціон переноситься на невизначений термін, а ціна, ймовірно, впаде. Але це не значить, що автомобіль буде проданий за копійки — міністр стверджує, що він не віддасть залізну красуню за якісь 100 тисяч гривень. У крайньому випадку, якщо авто не вдасться продати з аукціону, то його забере фірма «Майбах» і віддасть за нього гроші.
І наостанок — гарна новина для заробітчан-українців, які працюють за кордоном і пересилають гроші своїм рідним, які залишилися на Батьківщині. Компанія Western Union більше не буде монополістом на ринку валютних переказів — уже у червні поточного року наша «Укрпошта» почне здійснювати валютні перекази за значно нижчими цінами, склавши конкуренцію дорогій компанії. Як зауважив Євген Червоненко, «Укрпошта» нарешті отримала валютну ліцензію, і процес уже пішов.