У Міністерства транспорту не вистачає грошей на закінчення розпочатої славнозвісної і широко розрекламованої справи — будівництва автобану Київ—Одеса. За словами заступника міністра транспорту Леоніда Дунаєва, на сьогодні профінансовано лише шість відсотків від запланованого. Гроші на будівництво надходять у вигляді кредитів від комерційних банків, проте, вочевидь, останні втратили палке бажання допомагати у будівництві платної дороги. Утративши довіру до вітчизняних «спонсорів», зараз Мінтранс активно шукає «меценатів» за кордоном. Не виключено, що надалі будівництво інвестуватимуть італійські колеги. «Вони вже зараз готові вкласти в автобан мільярд гривень», — повідомив Леонід Дунаєв. За розрахунками Мінтрансу, кошторис будівництва дороги довжиною у 235 кілометрів становить два мільярди 115 мільйонів гривень. Якщо брати за проїзд комфортабельною дорогою 12 копійок за кілометр з легкового авто та 31 копійку з вантажівки (саме стільки закладено в попередніх розрахунках), проект має окупитись не більше ніж за дев'ять років. Планують, що прибуток після введення автобану в експлуатацію становитиме 580 мільйонів гривень на рік. Але платитимуть автомобілісти лише після того, як діятиме альтернативна — безплатна — дорога «для бідних». Більше за всіх у цьому випадку пощастить «придорожнім» мешканцям: жителі населених пунктів, що розташованi у безпосередній близькості до дороги, кататимуться безплатно.