Лідери G7 заявили про подальшу допомогу Україні
Необхідну допомогу і підтримку для захисту від російської агресії стільки, скільки буде потрібно продовжуватимуть надавати Україні країни "Групи семи" (G7). >>
Авіаподорожі мають стати доступнішими для людей, оскільки це сприятиме розвитку внутрішнього туризму та стимулюватиме економіку. (facebook.com/airportboryspil)
Українська влада продовжує анонсувати масштабні реформи в транспортній галузі — після відкриття державного авіаперевізника за бюджетні кошти прем’єр-міністр України Денис Шмигаль звернувся до учасників ринку з пропозицією знизити ціни на квитки, щоби розвивати внутрішній туризм.
«Авіаподорожі мають стати доступнішими для людей, оскільки це сприятиме розвитку внутрішнього туризму та стимулюватиме економіку», — звернувся до свідомості бізнесменів очільник уряду, запропонувавши Міністерству інфраструктури «напрацювати ідеї задля вирішення проблеми».
Угода про «Відкрите небо», як і прогнозували експерти, не спричинила авіаційний бум в Україні. Проте це й не дивно, адже в Європі ця галузь перебуває у складній ситуації — торік загальна кількість пасажирів, які подорожували повітряним транспортом в ЄС, була на 73% меншою в порівнянні з 2019 роком.
Найбільше падіння спостерігалося у Словенії (-83%), за нею йдуть Словаччина та Хорватія (обидві -82%). Серед інших держав-членів 20 зафіксували зниження на 70% або більше за той же період.
Пасажирські перевезення за межами ЄС становили 45% загального авіаперевезення пасажирів у 2020 році. З іншого боку, перевезення всередині ЄС становили 33%, а національні — 22%.
Тим часом, поки авіатранспорт розправляє крила, за міжнародного пасажира намагаються боротися залізничники. Так, Укрзалізниця вже не тільки відновила докарантинні маршрути своїх потягів з України за кордон, а й призначає нові.
Так, з 22 грудня починають курсувати два додаткові потяги зі Львова до Перемишля у Польщі. Причому обидва рейси можна використовувати для хабової пересадки на станції Перемишль, зокрема на потяги до Праги та Берліна.
А ТИМ ЧАСОМ...
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що держава вже визначила місця для будівництва двох нових цивільних аеропортів на сході України — у міністерстві очікують на остаточне підтвердження від ЗСУ.
«Ми час не втрачаємо. Наразі відбуваються всі передпроєктні роботи», — сказав Кубраков, додавши, що планується збудувати один аеропорт на півдні України ближче до Маріуполя, але не в самому Маріуполі, бо місто розташоване досить близько від лінії розмежування. Інший аеропорт планують збудувати між Краматорськом та Слов’янськом.
Крім цього, за його словами, будівництво злітно-посадкової смуги нового аеропорту на Закарпатті може розпочатися в середині наступного року.
«Є вже всі відповідні документи на землю. Я сподіваюсь, що в середині наступного року ми розпочнемо безпосередньо будівництво злітно-посадкової смуги біля Мукачевого. Це буде головний аеропорт Закарпаття», — резюмував він.
Необхідну допомогу і підтримку для захисту від російської агресії стільки, скільки буде потрібно продовжуватимуть надавати Україні країни "Групи семи" (G7). >>
Угоду, яке Міністерство оборони України підписало контракт із фінською компанією ICEYE — лідером у галузі SAR –супутників, названо стратегічно важливою. >>
Кодифікацію Міністерства оборони України пройшли ще чотири розробки учасників кластеру Brave1. >>
Запустити швидкісне залізничне сполучення від Берліна до Києва у планах Євросоюзу: очікується, що план буде реалізований до 2040 року. >>
Волонтери та фермери з Британії в межах ініціативи «Пікапи для миру» передали Львівщині 38 позашляховиків на потреби українських військових. >>
Звіт про цивільну та військову готовність країн Європи підготували в Євросоюзі. Громадянам радять зробити запаси їжі та води на випадок війни чи іншої "великої надзвичайної ситуації". >>