Європарламент проголосував за вільну торгівлю з Україною з обмеженнями
Підтримало закон 428 євродепутатів. 131 – проти і 44 утримались. >>
У Харкові планують добудувати два літаки Ан-140. (facebook.com/KharkivStateAircraftManufacturingCompany)
Днями у Києві відбулася спільна зустріч ДК «Укроборонпром» з виробничниками та представниками банку, які планують добудувати два літаки Ан-140.
Ці лайнери Харківському авіапідприємству запорізька компанія «Мотор Січ» замовила вже давно, але через системні проблеми у вітчизняній авіагалузі завершити розпочату роботу не вдалося.
Про напівзабутий проєкт знову заговорили навеснi, коли дощенту збанкрутілий ХАЗ вдруге очолив Олександр Кривоконь.
Його команді вдалося пов’язати долю цих крилатих машин iз перспективою подальшого розвитку підприємства, тому в Укроборонпромі заговорили про можливість добудови Анів у лізинг.
«Нещодавно в Києві вперше відбулася нарада за участі всіх учасників цього процесу — ми, «Мотор Січ», банк, Укроборонпром та ще два заводи, які будуть тепер задіяні. Раніше були окремі зустрічі між нами, — повідомив директор.
— Наразі це вже новий рівень перемовин. Механізм добудови опрацьовано. Зараз визначаємося з цінами, комплектувальниками і загалом iз комплектацією. З «Мотор Січчю» ми опрацьовуємо саму машину, якою вона буде».
За словами Олександра Кривоконя, на заводі не стали чекати остаточного узгодження деталей контракту і вже тепер розпочали роботу над першим літаком, вкладаючи власні кошти.
Недобудований лайнер дуже довго простояв у цеху, тому доведеться замалим не з нуля готувати ремонтну документацію.
Якщо сторони домовляться про спільну реалізацію проєкту, то «Мотор Січ» першу машину отримає вже за пів року. Ще рік буде потрібен для того, аби поставити на крило другий «Ан-140».
Як «УМ» уже повідомляла, купівля літаків у лізинг стала можливою завдяки указу «Про розвиток авіаційної галузі України», в якому були описані заходи щодо виведення Харківського авіапідприємства з кризового стану.
Передача добудованих лайнерів замовнику дозволить виплатити частину боргів із зарплати, що сьогодні вже сягнула 263 мільйонів гривень.
Загальна ж сума боргових зобов’язань ХАЗу — 4 млрд гривень. Половину цих коштів фахівці пов’язують із випуском у 2009 році облігацій на суму 1,6 мільярда під державні гарантії.
У травні Укроборонпром затвердив антикризовий план, де, окрім добудови літаків, передбачається завантаження підприємства замовленнями на виготовлення запчастин, обслуговування робочих лайнерів, списання непотрібного металобрухту, передача в оренду об’єктів на території підприємства.
Підтримало закон 428 євродепутатів. 131 – проти і 44 утримались. >>
Міжнародна делегація послів низки країн та представників ООН відвідала Харків, щоб на власні очі побачити руйнування внаслідок обстрілів російських терористів. >>
Майже 150 млн фунтів стерлінгів (понад 180 млн доларів) виділила Велика Британія на зміцнення енергетичного сектору України. >>
Рішення про виділення 200 мільйонів данських крон ($28,5 мільйона) на закупівлю української зброї та військової техніки для Збройних Сил України (ЗСУ) безпосередньо у вітчизняних виробників ухвалила Данія. >>
Уряд України витратив 4 млрд доларів на закупівлю озброєння – все через зволікання міжнародних партнерів з допомогою. Це мало неабиякі негативні наслідки для бюджету. >>
Лише на третьому році війни уряд затвердив порядок компенсації витрат фермерам за гуманітарне розмінування сільськогосподарських земель. >>