Давно славиться своїм новаторським підходом до організації навчального та виховного процесу Тернопільська школа-ліцей №6 імені Назарія Яремчука.
Цього разу тут впровадили оснащення, якого, можливо, немає більше в жодному середньому навчальному закладі України.
А саме — встановили у фойє школи рамки-індикатори для визначення настрою дітей на час їх приходу до школи і коли вони її залишають.
Власне, діти самі обирають, через яку з двох рамок їм проходити залежно від того, яким вважають свій настрій — де вгорі «смайл» iз посмішкою чи де сумний «смайлик».
А от підраховує кількість учнів із хорошим і поганим настроєм до та після уроків уже спеціальна комп’ютерна програма.
За словами директора Тернопільської ЗОСШ №6 Олександра Остапчука, ідею встановлення таких рамок підказав кілька років тому освітній експерт Віктор Громовий як метод, який уже застосовують за кордоном.
Цінність же її передусім у тому, що педагоги мають можливість спостерігати й аналізувати, як впливає на емоційний стан учнів перебування в школі. А відтак — робити відповідні висновки та вдосконалювати навчальний і виховний процес.
«Діти повинні приходити до школи з хорошим настроєм і з таким же її залишати», — переконаний Олександр Остапчук.
Вартість встановлення «рамок настрою» — 10 тисяч гривень, коштами допомогли спонсори. Наразі новація апробована лише учнями молодших класів, позаяк старшокласники навчаються дистанційно. В перший день, за словами директора, рамку з усміхненим «смайликом» обрало вранці 335 дітей, а з сумним — 54.