П’ятеро українських дизайнерів презентували нові колекції на Paris Fashion Week

16.03.2021

Коли світовий постпандемічний світ шукає свіжих ідей, п’ять українських брендів представили нові колекції Європі та світу.

 

Під час Paris Fashion Week, який відбувся 1–9 березня, AMF Showroom приймав українські бренди.

 

Презентація колекцій українських дизайнерів стала можливою за організаційної та інформаційної підтримки посольства України у Франції.


«Наша увага саме до Paris Fashion Week невипадкова, адже тут найбільша концентрація байєрів, стилістів, інфлюєнсерів, фахівців моди з усього світу. Тож можна сказати, що це максимізує можливості для наших дизайнерів, — коментує Марія Терехова, засновниця платформи New Fashion Zone.

 

— Ще протягом місяця будуть проходити переговори з баєйрами та дизайнерами. Без перебільшення, це був найбільш насичений за останній рік тиждень переговорів і в інтересах кожного з дизайнерів».


Щоб серед усього розмаїття брендів помітили саме ваш, констатують експерти, потрібно щонайменше три сезони поспіль брати участь у міжнародних виставках, шоурумах або ж показах у «столицях моди». Це значні зусилля, але вони виправдані.


Кожен перший дизайнер мріє бути представленим у Парижі, який насправді є світовою столицею моди та, що ще важливіше, світовим ринком високої моди. У закритих шоу-румах одночасно більше 100 тис. байєрів з усіх країн світу роблять закупки для своїх магазинів.


Цього сезону нашу країну в Парижі представляла ця п’ятірка. 7/11 Seven Eleven з колекцією Zoom it in, яка демонструє несподіваний погляд на базовий одяг. Бренд закликає обирати речі з увагою до деталей, змінювати свою буденність.


Juliya Kros iз колекцією FW2021-22, де в центрі уваги — сильна особистість, що не боїться викликів нового часу. Демонструє роботу із самовдосконалення як постійну внутрішню війну з однією дійовою особою. Речі в колекції можна легко трансформувати, при цьому не позбавляючи їх елегантності.


Panove створили Bionics — переосмислення біоніки як способу конструювання та втілення форм, крізь призму звичних образів природи. Колекція символізує пробудження нового дня, коли листя на деревах шепоче «привіт» першим променням світанку, а подих осені наповнює ранок свіжістю і прохолодою.


MDNT:45 з колекцією FW21/22 — це про людину, яка не відкладає своїх бажань на потім, живе в моменті й активно досліджує світ. Бренд нагадує нам, що немає часу «зупиняти» життя, бо кожна мить має значення.


Sek’ses by Streletskaya створила колекцію FW21/22 [sekses] для сучасної жінки, яка встигає навіть неможливе і не відповідає стереотипам суспільства.


В умовах пандемії експонування у b2b шоурумах відбувалося без присутності дизайнерів. Організатори адаптували презентації для байєрів до онлайн-формату. І тут як ніколи став у нагоді попередній спільний досвід.


«Ми раді нашій кооперації із NFZ, співпраця з професійними операторами підвищила спільну нашу ефективність, стала корисною усім сторонам, та найперше виграли молоді дизайнери», — зауважив Ентоні Фламос, виконавчий директор AMF Showroom.


Особливості цього року не зупинили українські бренди, вони сміливо і впевнено рухаються назустріч викликам у найскладніші для індустрії часи. І, перш за все сучасні дизайнери є амбасадорами національної культури, однією з універсальних мов вони доносять світові цінності та унікальний ДНК нації».