Знову «кріт»: на Кіровоградщині водій в/ч коригував російські обстріли
Військова контррозвідка Служби безпеки затримала ще одного агента фсб серед військових. >>
Раніше у Тернопіль можна було дістатися літаком. (Фото з архіву телеканала ІНТБ)
У Тернополі задекларували чергову спробу реанімації місцевого аеропорту, останні регулярні рейси в якому припинили ще десять років тому.
Вiдтодi кожний новий очільник області у презентаційних заявах обіцяв відродити місцеве летовище. За каденції декого щось у цьому напрямку навіть робили, але результатів жителі області так і не дочекались. І ось — знову.
Новообраний голова Тернопільської обласної ради Михайло Головко назвав своїм ключовим завданням повноцінний запуск роботи аеропорту.
А на останній сесії облради було ухвалено рішення про створення нового товариства з обмеженою відповідальністю «Аеропорт», засновниками якого виступили КП Тернопільської обласної ради «Наглядбудінвест» та КП Тернопільської міської ради «Підприємство матеріально-технічного забезпечення». Статутний капітал «Аеропорту» має становити 1 мільярд гривень, де частка кожного із засновників — половина.
«Новостворене підприємство займеться пошуком інвестора, — повідомив Михайло Головко. — Передбачено також виділення коштів на запуск повноцінної діяльності летовища з обласного та міського бюджетів. І тепер ми зможемо вимагати співфінансування з боку держави, що дозволить за державні кошти добудувати злітну смугу. Це не лише відкриє можливість жителям області подорожувати, а й дасть додаткові надходження до бюджету».
Тим часом голова Тернопільської облдержадміністрації Володимир Труш у своєму недавньому інтерв’ю місцевому тижневику «Газета номер один» змалював перспективи місцевого аеропорту дещо обережніше: «Аеропорт — це не школа, не садок, які можна за пів року чи рік збудувати. Я не хочу бути голослівним і казати:
«Так, ми відновимо аеропорт!» Насправді ми малюємо дорожню карту. Думаю, що 2021 рік буде присвячений проєктно-кошторисній документації, а потім намагатимемося добудувати злітну смугу, встановити огорожу і хоча б отримати сертифікат для внутрішніх авіарейсів.
Якщо ці задуми вдасться втілити, то це буде вже велике досягнення для Тернопільщини, тому що на сьогодні аеропорт просто стоїть пусткою. Упродовж останнього часу з Кабміном та інвесторами проводили перемовини, розглядають різні варіанти.
Тернопільський аеропорт цікавить багатьох перш за все логістично, адже ми перебуваємо практично посередині чотирьох сусідніх обласних центрів — Івано-Франківськ, Львів, Чернівці, Хмельницький. Паралельно з пасажирськими перевезеннями розглядаємо варіант розвитку аеропорту у вантажному плані. Але ми повинні зрозуміти, що цей проєкт точно не на рік, а мінімум на три-п’ять років. Головне, щоб цей маховик запустився, аеропорт запрацював, а далі можна його вдосконалювати».
Військова контррозвідка Служби безпеки затримала ще одного агента фсб серед військових. >>
Останню партію призначених для України винищувачів F-16 відправили з Нідерландів— вони вилетіли з авіабази «Фолькель» до Бельгії, де їх готуватимуть до доставки. >>
За понад $18 мільйонів продали болід, на якому семиразовий переможець «Формули-1» Міхаель Шумахер у 2001 році виграв Гран-прі Монако та Угорщини - це найдорожче авто Шумахера, яке коли-небудь продавали на аукціоні. >>
XTI Engineering, українська інженерна компанія, презентувала відчизняний комплекс розмінування “ГАРТ 5100” з дистанційним керуванням, яка на 80% зроблена з вітчизняних компонентів і в рази дешевша за іноземні аналоги. >>
Перша в Збройних силах України штурмова мотоциклетна рота з’явилася в складі 425-го окремого штурмового полку "Скала" : її ключовим завданням є захоплення позицій шляхом стрімкого прориву. >>
У Сумській області неподалік міста Білопілля російські війська атакували рейсовий автобус безпілотником типу "Ланцет". За попередньою інформацією, загинули дев’ятеро людей, ще четверо – поранені. >>