Вісім в одному: тернополянам будуть доступні послуги служб самоврядування цілодобово

09.02.2021

У Тернополі презентували тестову версію  нового електронно-інформаційного порталу «Електронний кабінет тернополянина».

 

Як повідомляє пресслужба міськради, це єдина платформа, де жителі Тернополя зможуть отримати муніципальні послуги в режимі онлайн, серед яких: медичні, транспортні, освітні, комунальні та послуги власне міської ради.

 

В особистому кабінеті жителі обласного центру також зможуть переглядати інтерактивні карти з даними про реєстрацію громадян, інформацію про місця вивозу сміття, заплановані ремонти та інші цікаві й потрібні відомості.


«Наша мета — зробити все для того, щоб максимум послуг, які надають місцеве самоврядування та виконавчі органи, тернополяни могли отримувати через інтернет  у зручний для себе час, — зазначив міський голова Сергій Надал під час презентації. — Впродовж 2021 року ми будемо працювати над удосконаленням цього порталу і додавати послуги».


«Електронний кабінет тернополянина»  — це вісім окремих блоків, у кожному з яких буде доступна максимальна кількість муніципальних послуг.

 

Серед послуг міської ради, приміром, можна вже отримати наступні: видача витягів iз протоколів засідань виконавчого комітету та копій його рішень; видача  витягів iз протоколів засідань постійних комісій; видача витягів iз протоколів пленарних засідань міськради та копій її рішень; видача копій розпоряджень міського голови.


Щоб скористатися новим електронним сервісом, тернополянам необхідно попередньо зареєструватися, ідентифікувавшись через електронний підпис, ID Приватбанку тощо.

 

Також у міськраді чекають пропозицій i побажань щодо вдосконалення роботи сервісу, які можна залишати як на самому порталі, так і надсилати на вказану електронну пошту.