«Корки», «тягнучки» та перевантажені перехрестя давно стали проблемою невеликого Тернополя, де кілька великих вулиць густонаселених мікрорайонів околиці одночасно є і частинами об’їзної дороги, а та — ділянкою магістралі міжнародного сполучення.
Є надія, що ситуацію вдасться покращити завдяки перспективі модернізації інженерно-транспортної інфраструктури міста, розробленої фахівцями ТОВ «НТ Дорбудпроект» та презентованої громадськості.
Як повідомляє пресслужба Тернопільської міськради, відповідна карта-схема створена на основі пропозицій профільних фахівців патрульної поліції, управління транспорту, управління житлово-комунального господарства, а також пропозицій і зауважень, які надійшли від жителів міста (наразі тернополяни можуть долучатися до обговорення запропонованих змін та до 1 листопада і далі подавати свої пропозиції і зауваження через спеціальну Google-форму).
За результатами дослідження та аналізу транспортних потоків у місті, фахівці визначили 68 об’єктів, які потребують покращення інженерно-транспортної інфраструктури.
Серед запропонованих рішень — влаштування додаткових смуг руху, збільшення кількості світлофорних об’єктів, тимчасових стоянок для автомобілів та велодоріжок.
Для окремих об’єктів пропонується і повна перебудова вулиці та кардинальна зміна схеми організації дорожнього руху.
Схема модернізації інженерно-транспортної інфраструктури Тернополя розроблялася на основі імітаційного моделювання дорожнього руху на перехрестях та основних магістралях міста з урахуванням низки факторів: час затримки водіїв, наявні житлові будинки, параметри проїжджої частини, конфліктні точки, вечірній і ранковий трафік, світлофорні об’єкти тощо.
Усе це дало змогу детально оцінити і проаналізувати загальну схему руху на одному чи одразу декількох об’єктах, щоб змоделювати оптимальний кінцевий варіант.
Зокрема, запропоновано зміни для однієї з найбільш завантажених транспортних розв’язок — вул. 15 Квітня — вул. Р. Купчинського — проспект Злуки.
Адже, як дослідили фахівці, у листопаді 2019 року інтенсивність руху за добу тут складала 25 тисяч транспортних засобів, а вже після впровадження карантину кількість автівок зросла майже на 40 відсотків.