На Миколаївської верфі відремонтують 33-річний буксир «Тур»

29.07.2020
На Миколаївської верфі відремонтують 33-річний буксир «Тур»

33-річний буксир скоро буде як новенький. (Фото з мережі «Фейсбук».)

Група фахівців Миколаївської верфі виконає повний комплекс робіт із відновлення та обслуговування рейдового портового буксира «Тур», який уже відсвяткував 33-річний ювілей.
 
 
За словами директора підприємства «Південь-судноремонт» Сергія Бурковця, робітники проведуть очищення, ремонт та фарбування зовнішньої обшивки й конструкцій корпуса, відрегулюють систему головного двигуна та дизель-генераторів, а також забезпечать якісне виконання всіх інших необхідних робіт.
 
 
Передати відремонтоване судно замовнику планується до листопада 2020 року.
 
Відомо, що буксир «Тур» побудували в 1987 році на верфі Brodogradiliste Tito у Белграді (колишня Югославія) й він має цінні для суднобудування характеристики.
Попри гігантські розміри, судно обслуговується командою з трьох осіб завдяки високому класу буксира та якісному технічному оснащенню.
 
Не секрет, що останнім часом суднобудівники України заробляють переважно на ремонті вже раніше побудованих суден. У лідери виробництва вибилася частина фахівців із Херсонщини, а ось на Миколаївщині судноремонтники часто змушені простоювати.
 
Тому будь-яка новина про добре виконану роботу стає справжнім святом для жителів півдня України.
 
Буквально тиждень тому на судноремонтному підприємстві «Південь-Судноремонт» після докової частини ремонту спустили на воду науково-дослідне судно «Дельта» Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова.
 
Після реконструкції корабель готовий забезпечувати дослідні програми українських учених, а також дозволить студентам проходити морську практику.
 
Найбільший контракт вдалося підписати адміністрації суднобудівного-судноремонтного заводу «Нібулон»: там побудують п’ять патрульних катерів FPB 98 MKI для Морської охорони Державної прикордонної служби України в рамках договору між урядами нашої країни та Французької Республіки про офіційну підтримку посилення морської безпеки та охорони кордонів України.
 
— Проєкт із самого початку був націлений на співпрацю з вашою країною, тому ми дуже раді, що знайшли надійного партнера, — зазначив директор компанії ОCEA Ролан Жосар.
 
Зі свого боку, генеральний директор ТОВ СП «Нібулон» Олексій Вадатурський заявив, що розвивати охоронний сектор України — це велика честь для всіх членів команди.
 
«Ми відроджуємо Дніпро, розвиваємо український флот та робимо все для того, щоб Україна була морською країною, а не країною біля моря», — наголосив керівник «Нібулона» під час зустрічі з французькими партнерами.
 
Тим часом на плавучому доці суднобудівного заводу «Океан» у Миколаєві в середині липня завершили ремонт суховантажу Sigma.
 
Цей майданчик відновили недавно, й він дозволяє не лише брати замовлення на судноремонт, а й забезпечувати спуск на воду на лінії будівництва суден середнього тоннажу.
 
Плавдок заводу «Океан» дозволяє піднімати судна довжиною до 140 метрів i шириною до 20 метрів або до чотирьох плавзасобів загальною довжиною до 140 метрів.
 
Відзначимо, що на даний час в Україні залишилося близько чотирьох тисяч фахівців, залучених до суднобудівних робіт на заводах півдня України. 
 
Середня зарплата робітників стартує від 10-15 тисяч гривень на місяць, що дозволяє утримувати висококласних фахівців i зберігати конкурентоспроможність.