У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Для реклами немає заборонених тем, і фривольно повестися з монаршою особою для «адвертайзингу» також не проблема. На біг-бордах, які з'явилися в Бельгії на початку жовтня, літня королева Великої Британії Єлизавета II зображена в найвідомішому сексуальному образі молодої Мерилін Монро. Її величність вбрана в сукню, що роздувається знизу, ноги відтак оголені майже до стегон, і стоїть Єлизавета саме в такій позі, як американська акторка на відомій фотографії.
За даними сайту Ananova.com, ідея поставити королеву на вентиляційну решітку з рекламною метою спала на думку компанії «Євростар», що здійснює залізничне сполучення між Лондоном, Парижем і Брюсселем. Єлизавета II в такому пікантному вигляді має покращити продаж квитків у напрямку з бельгійської столиці до англійської. Крім того, ця реклама, за задумом, має намір через зухвалість підкреслити неабияку індивідуальність залізниці «Євростар».
Тим часом королівський експерт Брайан Хоуї у своєму коментарі впевнений: Її Величність аж ніяк не зрадіє від подібної її експлуатації. «Я ніколи не чув про щось подібне раніше. Це дико позбавлено смаку», — каже Хоуї. А загалом у Букінгемському палаці не налаштовані на різку відсіч рекламним зухвальцям: наближені до монархині «залишають все на суд публіки, чий смак також можна перевірити за відношенням до цих плакатів».
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>