Ну хто сказав, що креативити можна лише в мистецтві чи в рекламі? Мабуть, потрібно вигадати нову спеціальність — майстри цінників, тобто люди, які вигадують назви на цінниках.
Хіба можна обійти увагою мініоголошення про знижки на товар «Хрен мирный»? Мабуть, швидше за все, товар завезли в Росію з України, а назву «Хрін лагідний» не змогли, попри «адін язик», за словами Путіна, дослівно перекласти. А як вам назва цукерок «Укус женщины»?
Мабуть, витівники мали на увазі «вкус», але десь стався збій «у системі». Поряд із цим витвором вологодських кондитерів на фото уважний споглядач помітив ще одні смаколики під назвою «Женский протест» — мабуть, поїдаючи солодощі, жінки таким чином не погоджуються з поширенням анорексії на планеті.
Узагалі, як казав колись один телеведучий, «удівітєльноє — рядом». Скажімо, виставка бойових ракет поряд із магазином «Феєрверки» — ну дуже символічно. Чи, приміром, вивіска на закладі харчування — «Завтраки 24 часа».
Тобто хтось, на думку тих, хто повісив цю вивіску, тільки те й робить упродовж дня, що снідає. А от бєлгородські бетонники вирішили, що кращою ручною кладдю в подорож можуть стати їхні блоки з пінобетону, замовивши відповідну рекламу: «Возьми с собой воспоминания о доме: газобетонные блоки от аэробел подходят по параметрам ручной клади», а на білборді чоловік по дорозі на літак несе разом із дорожною сумкою бетонний блок. На думку спадають слова російського класика про загадкову і, додамо від себе, креативну російську душу...