Тернопіль переміг у конкурсі на звання молодіжної столиці України

27.12.2019
Тернопіль переміг у конкурсі на звання молодіжної столиці України

Молодіжна міська голова Тернополя, студентка Тернопільського медичного університету, членкиня «Пласту» Романна Павлюк. (Фото з сайта zbruc.eu.)

«Файне місто» стало переможцем Національного конкурсу «Молодіжна столиця України», який щорічно проводять Міністерство молоді та спорту, Національна молодіжна рада та Український інститут міжнародної політики.
 
 
Його мета, як вказано на офіційному сайті, — «активізація співпраці між молоддю та місцевим самоврядуванням, сприяння створенню комфортних умов для розвитку молоді та поширення кращих практик молодіжної політики на місцевому рівні».
 
 
За звання молодіжної столиці України цього року боролося майже пів сотні міст, iз яких у фінал вийшли 10 — Вінниця, Івано-Франківськ, Кременчук, Миколаїв, Одеса, Тернопіль, Умань, Харків, Хмельницький i Чернівці. Відтак кращим було визнано саме Тернопіль, якому й передав свої минулорічні молодіжні «лаври» Кам’янець-Подільський. 
 
 
Під час змагання делегації українських міст представляли передусім як нещодавно реалізовані, так і заплановані на най­ближчу перспективу місцеві молодіжні проєкти. У Тернополі таких – понад 200, частину з яких і презентувала на конкурсі молодіжна міська голова Романна Павлюк.
 
«Було доволі складно готуватися до цього конкурсу, — сказала вона після вручення нагороди, — але завдяки тісній співпраці між міською владою і молодіжними організаціями та молодими громадськими активістами нам усе ж таки вдалося отримати почесне звання Молодіжної столиці України. Цей статус дає передусім більше уваги до нашого міста. Це можливе залучення нових інвесторів і залучення нових студентів, яким місто буде цікавим».
 
До речі, за результатами «П’ятого всеукраїнського муніципального опитування», що проводилося з 6 вересня по 10 жовтня цього року на замовлення Міжнародного республіканського інституту (США), Тернопіль потрапив у п’ятірку міст за «індексом задоволення можливостями».
 
При цьому враховувалися такі можливості, як можливість вільно висловлювати думку, проводити вільний час, реалізовувати свої духовні потреби, отримувати якісну освіту, самореалізовуватися і «робити те, що любиш».