Рушій не гірший за рекламу: як українські власники кав'ярень заманюють клієнтів гумором

23.10.2019
На що тільки не йдуть продавці, аби привабити покупців: вигадують цікаві вивіски, креативно оформлюють вітрини, платять чималі гроші за рекламу на телебаченні, білбордах чи в газетах.
 
А можна піти значно простішим шляхом — заманювати клієнтів... гумором. Саме таким шляхом пішло чимало власників «кавоманських» торгових точок у Києві, які останнім часом ростуть у столиці мов гриби після дощу.
 
Пити каву стало модно, особливо — брати цей тонізуючий напій із собою в дорогу, в офіс, адже в мегаполісах не завжди вдається поснідати чи пообідати, а прихопивши з собою каву, можна «заморити черв’ячка» та й просто збадьоритися.
 
Власники кав’ярень облаштовують їх якнайпривабливіше, а ще — дають їм назви, що змушують покупців зупинитися і зайти на хвильку, щоб скуштувати гарячого напою.
 
Та ще далі пішли ті, хто «закликає» до себе гумором, тобто табличками з написами, які змушують вас посміхнутися і відгукнутися на такі, скажімо, заклики, як «Без еспресо ти в депресо» чи «Спочатку захопи каву, а потім — світ!» (Особливо «зворушливо» це гасло виглядало на тлі робітника з відбійним молотком, який ремонтував підземний перехід, у якому було виставлено табличку з цим написом). 
 
Не відстають у креативності й власники кнайп, які закликають клієнтів випити прохолодного пива такими вивісками: «Наше пиво холодне, як серце твоєї колишньої» чи «Наше пиво лікує вашу осінню хандру». Подейкують, що автора одного з цих висловлювань хазяї питейного закладу пригощають безкоштовно з огляду на вдалі рекламні слогани, які він видає «на-гора».