Організатором фестивалю журналістів з усіх регіонів став, як і попереднього разу, Український журналістський фонд, а співорганізатором навчальної програми — Національна спілка журналістів.
Учасників зібралося цього разу більше 170. У насиченій чотириденній програмі — широка палітра освітніх, навчальних, розважальних заходів. Журналісти мали можливість і збагатитися новими знаннями з різних сфер, і взяти участь у майстер-класах, і відпочити з душею.
Варто зазначити, що особливий інтерес аудиторії викликали лекції ротарійського клубу «Київ Столиця», які проходили фахово, цікаво, дискусійно. Адже спікерам iз досвідом міжнародної медійної діяльності завжди є чим поділитися.
Ростислав Лукач розповів представникам ЗМІ про миротворчі ініціативи Ротарі для України, діяльність українських Ротарі-клубів, яку сміливо можна назвати народною дипломатією, що спрямовує свої сили на підтримку різноманітних ініціатив (миротворчу, гуманітарну, освітню та інші).
З особливою увагою слухали його тренінг «Гранти для розвитку ЗМІ та журналістів. Сучасні тренди та новації». Ростислав Лукач озвучив багато практичної інформації для розуміння, як і де сьогодні знайти гроші на розвиток проєктів.
Вікторія Виноградова — бізнес-тренер, завідувач кафедри психології та педагогіки Таврійського національного університету — захопила присутніх темою емоційного інтелекту. Як ми керуємо емоціями, чи маємо здатність та бажання змінюватися, поважаючи думку інших, — ці та інші питання викликали велику зацікавленість журналістів, довелося навіть вийти за рамки відведеного на тренінг часу.
Інформативною для журналістів і власників ЗМІ стала лекція від Юрія Пероганича, генерального директора Асоціації підприємств інформаційних технологій, засновника ГО «Вікімедіа Україна / Wikimedia Ukraine» про Вікіпедію, як мірило спроможності народів творити інтелектуальний продукт.
У лекції йшлося, зокрема, про статистику активності, контенту, популярності Вікіпедії українською мовою, вимоги до статей (значимість предмета статті, її стиль, перевірність фактів, нейтральна точка зору, дотримання авторського права), а також про те, як поводитися у випадку конфліктів щодо вмісту, про використання статистики перегляду статей для оцінки поточних суспільних інтересів та оцінки ефективності впливу на суспільство опублікованих журналістських матеріалів.
У рамках медіа-фестивалю була можливість познайомитися і з творчістю відомої української дизайнерки одягу Євгенії Франковської. Це саме вона створила костюм для дружини британського принца Гаррі герцогині Сассекської Меган Маркл. А в «Буковель» Євгенія привезла осінню колекцію власного бренду PETRA by Frankovska, яку й продемонстрували під бурхливі оплески самі ж учасниці фестивалю.
Позитивом і гумором було наповнене спілкування з директором Українського журналістського фонду, президентом Ротарі-клубу Kyiv-Capital Людмилою Ольховською. «Протягом року тривав конкурс журналістських матеріалів у двох номінаціях — «Дій активно! Живи позитивно!» та «Поспішай творити добро».
Організатори прагнули, щоб у нинішній непростий час у наших виданнях побільшало розповідей про конструктивних і активних людей, їхнi добрі справи. Поставленої мети досягти вдалося. Надійшло понад тисячу робіт — колеги представили чудові матеріали про героїв сьогодення», — підтвердила Людмила Ольховська.
До речі, нагородження переможців конкурсу також відбулося на фестивалі в «Буковелі».
«Колеги обговорили проблеми регіональної журналістики, наболіле питання співпраці з Укрпоштою, а також нові канали комунікації з аудиторією», — зазначила перша заступниця голови НСЖУ Ліна Кущ.