Український фільм переміг у другій за важливістю програмі Венеційського кінофестивалю

10.09.2019

Минулої суботи, 7 вересня, завершився 76-й Венеційський міжнародний кінофестиваль.
 
У другій за важливістю програмі Венеційського фестивалю «Горизонти» переміг фільм «Атлантида» українського режисера Валентина Васяновича, повідомляє Державна агенція з питань кіно.
 
«Горизонти» є другою за значущістю програмою Венеційського кінофестивалю і проводиться паралельно з головним конкурсом. До участі у цій секції відбирають художні та документальні фільми, які представляють нові тенденції у розвитку світового кінематографа», — йдеться в заяві. За перемогу у цій програмі змагалися 19 фільмів.
 
«Атлантида»— це антиутопія про недалеке майбутнє, коли Україна перемогла у війні Росію і повернула Донбас. Стрічка одночасно й оптимістична, і депресивна, знята сміливою і жорсткою камерою. Це фільм про судоми перед остаточною руйнацією міфу індустріального Донбасу: на рівні промислового ландшафту, а насамперед — у людському вимірі. Васянович працював над стрічкою як автор сценарію, режисер, оператор i співпродюсер. Для України це перша кінонагорода такого високого міжнародного рівня.
 
Стосовно головного конкурсу, то там «Золотий лев» дістався американському фільму «Джокер» режисера Тодда Філліпса з Хоакіном Феніксом у головній ролі. Стрічка Філліпса розповідає історію Джокера, головного ворога супергероя Бетмена зі знаменитого коміксу. Це історія божевілля та сатанинського «змужніння» невдалого, психічно хворого коміка, роль якого неперевершено виконав Фенікс. Актору вже пророчать «Оскар» за цю важку та складну роль. 
 
Другу за значимістю нагороду Гран-прі отримав 86-річний класик світового кіно Роман Поланскі за фільм «Офіцер і шпигун» про славетну справу Дрейфуса -— судовий процес у грудні 1894 року проти офіцера французького генерального штабу, єврея за походженням, капітана Альфреда Дрейфуса, якого визнали винним у шпигунстві на користь Німеччини та засудили на вигнання. 
«Срібний лев» дістався фільму «Про безкінечність» шведського режисера Роя Андерссона, який п’ять років тому вже здобув у Венеції «Золотого лева» за фільм  «Голуб сидить на гілці, роздумуючи про буття».