Запах манекенниці

10.10.2003
Запах манекенниці

      Топ-моделі — особи працьовиті (інакше не вибилися б на верхівку шоу-бізнесу), тому навіть «на пенсії» байдиків не б'ють, хоча могли б і не працювати, а спочивати на лаврах, тринькаючи зароблені за роки успішної кар'єри мільйони. Але таке життя не для них, про що свідчить приклад однієї з «найтопіших» манекенниць кінця минулого століття, Сінді Кроуфорд. Навіть маючи багатого чоловіка, Сінді не сидить без діла, а займається власним бізнесом — дизайном парфумів. Днями парфумерно-косметичне відділення концерну Wella, компанія Cosmopolitan Cosmetics, запустило у виробництво другий аромат, розроблений під керівництвом знаменитої американки (перший пані Кроуфорд представила близько року тому).

      Композиція називається Cindy Crawford Feminine і, як кажуть професійні парфумери, «відкривається верхніми нотами» бергамоту, чорного перцю і яблука. За ними випливають ноти «серця парфумів» — жасмин, фрезія та гарденія, а завершують усю цю гаму «акорди» амбри, сандалу і червоного дерева. У нову лінію увійшли ароматизована вода, туалетна вода, лосьйон для тіла, гель для душу, дезодорант-аерозоль і дезодорант-спрей. З 1 жовтня Cindy Crawford Feminine продається у магазинах Австрії, Бельгії, Німеччини, Голландії, Швейцарії, Східної Європи та Близького Сходу. Словом, майже всюди, крім батьківщини Сінді — США. Там продаж цього аромату, як не дивно, поки що не планується.