Найбільшим проектом сезону будівельники автошляхів назвали реконструкцію траси Мерефа — Лозова — Павлоград і прокладання на цій дільниці нової об’їзної дороги.
«Це дозволить скоротити шлях, що з’єднує Харківську та Дніпропетровську області на 12 кілометрів, а також поліпшити екологічну ситуацію у Лозовій, оскільки там висока інтенсивність руху не лише звичайного, а й габаритного транспорту, — повідомив заступник голови ХОДА Вадим Даниєлян. — Згадана дорога була збудована в 60-х роках і капітально не ремонтувалася жодного разу. Минулого року там відновлено 35 кілометрів дорожнього покриття, а впродовж цього сезону плануємо здати в експлуатацію ще 70 кілометрів».
Вартість цього проекту — 1 мільярд гривень. Гроші будуть виділені з держбюджету. Загалом на Харківщині цього року відновлять 8 доріг державного значення, серед яких є і траса Р — 78 «Харків — Зміїв — Гороховатка».
Про неї минулого року дізналася вся країна завдяки креативності місцевих жителів. Аби привернути увагу чиновників до гігантських вибоїн, люди під телекамерами виміряли їх розмір «Київським» тортом. Задум виявився дієвим.
Уже минулого року там полагодили майже 14 кілометрів шляху і обіцяють продовжити роботу. Є у планах і реконструкція автомагістралі «Київ — Харків — Довжанський», що буде проведена на кошти Всесвітнього банку.
Тим часом гроші на ремонт майже 90 доріг місцевого значення зарезервовані Дорожнім фондом Харківської області. За словами Вадима Даниєляна, списки першочергових об’єктів узгоджували з райдержадміністраціями.
«Субвенція розподілена згідно з кілометражем на всі території, — каже посадовець. — Позиція «Укравтодору» наступна: у першу чергу будуть відновлені під’їзди до населених пунктів, а вже потім зможемо перейти до ремонту доріг комунальної власності».
Аби реалізувати додаткову кількість проектів, Дорожній фонд області збільшили за рахунок «перехідних коштів минулих років». У результаті стартовий «дорожній» бюджет виріс на 10 мільйонів гривень.