Якісні запчастини доставляють на Херсонський машинобудівний завод (ХМЗ) ділові партнери з китайської державної компанії First Tractor.
Планується, що вже у 2019 році підприємство з виробництва херсонсько-китайських тракторів зможе задовольнити як внутрішній ринок України, так і потреби закордонних замовників.
Міжнародне співробітництво повинно вивести на новий, більш якісний рівень ринок наших тракторів, який до 2018 року перебував у дуже плачевному стані.
«Херсонський машинобудівний завод уклав угоду з китайською компанією YTO з метою вивчення національного ринку сільськогосподарської техніки, у рамках якої вже реалізував у 2018 році 40 тракторів, — розповіла директор департаменту інвестиційної та промислової політики Херсонської облдержадміністрації Тетяна Ужвій. — Це стало доброю основою для створення спільного підприємства вже у 2019 році з виробництва цієї техніки у нашій південній області.
Із 2017 року Херсонський машинобудівний завод є офіційним дилером китайської компанії YTO Group Corporation, а у листопаді 2018 року представники компанії YTO під час робочого візиту на Херсонщину відвідали Херсонський машзавод, торгову мережу ТОВ «Укрсільгоспмаш», фермерські господарства, в яких працюють трактори YTO та Великолепетиське професійно-технічне училище №22.
Отримана інформація стала основою для зміцнення ділового співробітництва. Трактори, створені майстрами машинобудівного заводу Херсонщини, мають компактні розміри, але при цьому вельми потужні двигуни.
Поки що вирішується питання про те, яка кількість тракторів буде щомісяця сходити з конвеєра — все залежить від попиту. Але судячи з перших відгуків покупців, нові колісні агрегати довели свою перевагу перед більш габаритною технікою.
Ергономічна конструкція нової продукції дозволяє адаптувати її під велику кількість допоміжного обладнання. Такий трактор здатний виконувати дуже широкий спектр робіт: його можна експлуатувати, як навантажувач, екскаватор або бульдозер.
До цього китайський концерн був змушений закрити завод, розташований на території Європи, через значне здорожчання праці робітників. А ось з Україною вдалося домовитися, і техніка виходить якісна й доступна за ціною для покупця.
Виробничий майданчик у безпосередній близькості до ЄС було обрано не випадково. Зі складів організованого в Україні спільного підприємства буде легше доставити готову продукцію партнерам з Євросоюзу.
Крім того, співробітники Херсонського машинобудівного заводу накопичили багатий досвід роботи, а також мають відмінну виробничу базу. Тож при мінімальних вкладеннях Україна за допомогою партнерів із Китаю відкриє собі шлях на європейські ринки, а заодно підніме свою економіку.