Щось не складаються у творців високої моди стосунки з китайськими виконавцями, тобто з рекламною продукцією, у якій задіяні моделі з Піднебесної.
Так, нещодавно проведену рекламну кампанію відомого бренду Burberry, присвячену святкуванню китайського Нового року, споживачі зустріли «у багнети».
Її назвали траурною, відлякуючою, а творців звинуватили в тому, що вони зовсім нічого не тямлять у китайській культурі.
Та й як можна сприйняти оптимістично рекламу, на якій зображено китайську родину на тлі сірої стіни, обличчя у всіх напружені, сумні, ніхто не посміхається, жодних емоцій, хоча в рекламі йдеться про відзначення найбільшого та найулюбленішого свята не лише китайців, а й усіх жителів землі.
Фотограф кампанії Ітан Джеймс Грін зазначив, що в компанії Burberry спеціально вибрали таку стриману стилістику класичного портрета, щоб підкреслити зв’язок поколінь.
Проте критики вже висунули припущення, що всі присутні на «портреті» ніби прийшли на похоронну церемонію: «Безрадісне сімейство, безрадісний Burberry. Ніхто в компанії не розуміє китайців. Яскраві кольори важливіші, ніж понурі сірі кольори. Неважливо, наскільки професійно зроблено фотографії, вони ніби зняті на похороні...»
Нагадаємо, подібний провал із рекламною кампанією нещодавно пережив ще один відомий європейський бренд — Dolce & Gabbana.
Модний дім звинуватили в расизмі, і все через те, що в рекламному ролику модель-китаянка намагалася їсти паличками італійські канолі, а голос за кадром питав: «Вони занадто великі для тебе?». Здавалося б, ну що такого? А от дизайнерам Доменіко Дольче та Стефано Габбана довелося просити вибачення...