У січні 2005 року тривалість поїздки пасажирів із Києва до Одеси у вагонах швидкісного експрес-потяга не перевищуватиме трьох годин. Швидкість руху поїзда «Одеса—Київ» на більшості перегонів сягатиме 200 кілометрів на годину. Таку заяву зробив на прес-конференції начальник Одеської залізниці Ілля Левицький, зазначивши, що керівництво транспортного відомства доручило одеським залізничникам «до кінця 2004 року підготувати залізничне полотно, комунікації, збудувати кілька шляхопроводів, увести в дію нові вагони та відповідний електровоз». Причому проектні роботи, уточнив він, уже почалися. За словами пана Левицького, «зазначений маршрут Одеса—Київ повинен стати альтернативою автобану Київ—Одеса. Керівництво Мінтрансу України планує, додав начальник Одеської залізниці, продовжити швидкісний маршрут до Москви, з тим, щоб шлях з української столиці до російської можна було здолати за 12 годин.
Пан Левицький розповів журналістам також про хід реконструкції залізничного вокзалу в райцентрі Роздільна Одеської області. Будівельно-оздоблювальні роботи, сказав він, намічено завершити до Дня залізничника — 4 листопада, за рівнем сервісу цей вокзал не буде поступатися столичному. Тут функціонуватимуть сервісний зал, декілька кав'ярень, завершується оздоблення першокласних кімнат відпочинку, де транзитні пасажири матимуть змогу скористатися сучасними видами зв'язку та іншими послугами.
Ілля Левицький також уточнив, що «роздільнянський вокзал — перший у межах Одеської залізниці, де зведено криті платформи. У його сервісному залі можна буде за лічені хвилини замовити залізничний квиток до будь-якого міста Європи чи країн СНД». Керівництво відомства, наголосив він, приділяє особливу увагу контролю за якістю будівельно-оздоблювальних робіт на цьому вокзалі, «оскільки Роздільна — вузлова залізнична станція на українсько-молдовському держкордоні, що представляє обличчя залізничників України».