У столиці стартував соціальний проект «Київ читає». Із назви зрозуміло, що головна його мета — зробити модним читання.
Організатори хочуть мотивувати молодь проводити більше часу з книжками.
«Ми створили цей проект, щоб у кожного з нас була мотивація до читання та розвитку можливостей», — зазначають ініціатори.
Власне, ідея проекту «Київ читає» виникла у зв’язку з засміченням інтернет-мережі постами з помилками та відсутністю інтересу, особливо у молоді, до книжок.
Утім вони значно цікавіші і цінніші, ніж інформації з соціальних мереж про котиків, пляжі і дивні емоції.
Майданчиком для проекту є «Фейсбук». У групах «Київ читає» публікуватимуть фотографії медійних персон з улюбленими книгами.
Там уже розміщують фото киян, які читають у парках та на вулицях.
Можна почитати на сторінці, скажімо, і про Джоан Роулінг, як вона завдяки «Гаррі Поттеру» стала першим письменником-мільйонером; як їй 12 разів відмовляли у видавництві, а першу книгу визнали тільки через два роки.
Усі охочі на сторінці «Київ читає» можуть порадити іншим свою улюблену книжку і передати естафету наступному.
Обіцяють розказувати і про бібліотеки Києва; публікуватимуть історії людей, які у них працюють. Планується навіть особливий «книжковий» показ фешн-зйомки українських дизайнерів.