Новий причал на Кінбурнському півострові з’єднав Херсонщину та Миколаївщину

16.06.2017
У нинішньому літньому сезоні вдалося не тільки відновити регулярні пасажирські перевезення на водному транспорті по річці Дніпро з Херсона та по річці Південний Буг iз Миколаєва, а й відкрити нові маршрути.
 
Так, доїхати на Кінбурнський півострів тепер можна на легендарній «Ракеті» лише за дві з половиною години.
 
«Відновлення внутрішнього водного транспорту — це пріоритетний напрямок у розвитку міст, розташованих на півдні України, — зазначив очільник Миколаївської облдержадміністрації Олексій Савченко.
 
— Я щиро сподіваюся, що народні депутати підтримуватимуть законопроекти, які сприятимуть розвитку річкового флоту нашої країни».
 
В Україні «на ходу» залишилося менше 100 пасажирських суден, iз них офіційно зареєстровано десять «ракет» пасажирського призначення, з яких тільки чотири мають можливість ходити по річках.
 
Транспорт на підводних крилах втратив свою рентабельність понад 20 років тому та практично весь пішов на металобрухт.
 
Лише зараз завдяки ентузіазму підприємців півдня України буквально дивом удалося воскресити залишки річкового флоту.
 
«Спочатку купили в Голландії два пасажирськi судна на підводних крилах типу «ракета», а потім узяли в довгострокову оренду ще одне судно українського виробництва, — розповів генеральний директор компанії «Нібулон» Олексій Вадатурський.
 
— Кілька десятків ознайомлювальних прогулянкових рейсів на «ракетах» довели величезний попит на комфортні швидкісні пасажирські перевезення водою. Тож далі ми ухвалили рішення інвестувати понад п’ять мільйонів гривень у новий перспективний проект».
 
На Миколаївщині перший рейс пасажирського судна на підводних крилах за маршрутом Вознесенськ—Миколаїв—Вознесенськ відкрився ще в середині травня, а от у червні урочиста подія відбулася й у Херсонській області — там почалися регулярні пасажирські перевезення по Дніпру за маршрутом Нова Каховка—Херсон—Гола Пристань.
 
Ціни на квитки коливаються в межах 45-100 гривень та цілком можуть конкурувати з розцінками на транспортне сполучення рейсовими автобусами.
 
Реалізація проекту була б неможливою без будівництва причальної інфраструктури на Кінбурнському півострові.
 
Новий понтонний причал у 165 метрів здатний прийняти достатню кількість пасажирів для того, щоб проект окупився найближчими роками та почав давати прибуток.
 
Головною умовою будівництва плавучого причалу для швартування пасажирських суден на підводних крилах була безпека для екосистеми Національного природного парку «Білобережжя Святослава».
 
Складна гідротехнічна споруда складається з шести спеціальних мостів-прольотів.
 
Причал розроблений за унікальною технологією, виготовлений iз пінобетону та має 100-відсотковий запас плавучості й непотоплюваності.