Із держбюджету України Службі автодоріг у Миколаївській області вже виділено фінансування у 274 мільйони 574 тисячі гривень.
З цих коштів понад 102 мільйони гривень планується витратити на ремонт найскладніших ділянок шляху, в тому числі й на реконструкцію сумнозвісної дороги Н-11 (Миколаїв—Дніпро).
Бюджет Миколаївській області зміг виділити з особистих резервів не більше 56 мільйонів гривень, з яких 17,6 пішли на ремонт траси Т-15-08 (на відрізку Калинівка — Снігурівка). Ще близько 38 мільйонів розподілили на ремонт 21 дороги на Миколаївщині.
За словами начальника Служби автомобільних доріг у Миколаївській області Сергія Ткаченка, загальний обсяг витрат лише на 8-10 відсотків покриває існуючий план ремонту доріг.
Жахливий стан доріг на Миколаївщині відзначив Прем’єр-міністр Володимир Гройсман, який на засіданні уряду показав членам Кабміну відео, що зафіксувало вибоїни доріг Миколаїв—Дніпро, Миколаїв—Кривий Ріг, а також Вознесенськ—Кривий Ріг.
При цьому глава уряду зазначив, що стан доріг у Миколаївській області не витримує ніякої критики.
А ось нинішній очільник Миколаївської області Олексій Савченко особливо підкреслив, що Служба автодоріг України підтвердила необхідність виділити близько 1,2 мільярда гривень на капітальний ремонт усіх доріг однієї тільки південної області. Однак у бюджеті країни поки що таких грошей немає.
— Особливо критична ситуація склалася у Врадіївському районі, де на дорогах асфальт узагалі частково відсутній, — сказав голова Миколаївської ОДА Олексій Савченко. — Та кількість грошей, яку ми реально отримали, просто розчиниться у загальному обсязі робіт iз ремонту дорожнього полотна в області.
На думку чиновника, щоб люди змогли відчути реальні зміни, потрібно вибрати одну найскладнiшу ділянку траси міжміського значення та привести її у належний стан.
Упродовж останніх кількох місяців мешканці відразу кількох районів Миколаївщини періодично блокують рух по головних трасах міжміського значення, намагаючись привернути увагу чиновників до наболілої проблеми.
Такий стан справ напередодні відкриття туристичного сезону на півдні України може обернутися катастрофою.
Адже якщо люди почнуть відмовляться їхати на чорноморські курорти через жахливий стан дорожнього покриття, то загальні втрати для бюджету України виявляться більшими, ніж необхідне фінансування поточного ремонту стратегічно важливих трас на Миколаївщині.