Черговий страйк водії у Херсоні оголосили після того, як рішенням міського суду було скасовано наказ міськвиконкому про підвищення плати за проїзд iз трьох до п’яти гривень. Перманентні транспортні бойкоти лихоманять південне місто вже більш як три тижні поспіль. Водії «маршруток» ігнорують усі дії міської влади, спрямованi на збереження існуючих тарифів, та активно домагаються підвищення платні за проїзд. Справжня битва за гроші для херсонських пасажирів закінчилася тим, що у вихідні на вулиці міста вийшла лише третина «маршруток». Люди були змушені йти пішки або по 40 хвилин чекати надмірно переповнений громадський транспорт на зупинках.
— Ми все одно вийдемо на тарифний мітинг, адже рішення суду про заборону на підвищення цін на проїзд можуть відмінити у будь-який день, — заявив один iз лідерів опозиційних сил у Херсоні Василь Федін. – Остаточною перемогою херсонців стане лише встановлення народного контролю над діями міської влади. Адже мер міста Володимир Миколаєнко відверто перейшов на бік «маршрутників».
Дійсно, керівник південного міста впевнений, що зараз існують усі підстави для підвищення тарифів на проїзд. Так, на його думку, гроші «маршрутникам» украй необхідні для того, щоб підвищити мінімальну зарплату. А окрім як iз пасажирів, брати кошти для цього їм просто ніде.
Зовсім іншої думки глава антикорупційної комісії міської ради Віталій Богданов. «Збір підписів за підвищення плати на проїзд проходив у «підкилимному» режимі, — розповів Віталій Богданов. — Заступник мера та його одіозна помічниця Катерина Гандзюк їздили по домівках членів виконкому та змушували підписати папір про підвищення тарифів за проїзд. Хоча той же склад виконкому при публічному розгляді відмовився голосувати. Під час засідання виконкому, на якому рішення про підвищення плати за проїзд не підтримали, повноцінного обґрунтування нових тарифів не було».
Додатковою неприємністю для містян стало розпорядження керівника «Херсонського електротранспорту» (ХЕТ) Єгора Устинова про тимчасову заборону на виїзд для водіїв тролейбусів. Причиною транспортного колапсу в цьому випадку став украй поганий стан дорожнього покриття в місті. Керівник ХЕТ порахував, що дешевше буде тимчасово залишити машини в парку, аніж потім витрачати великі суми грошей на ремонт. Усі претензії з приводу транспортних проблем, а також проблем зі станом міських доріг Єгор Устинов порекомендував висувати керівництву міста.
Тим часом у Херсоні вже тиждень триває незвичайна акція «Підвези херсонця!». Її ініціаторами стали, власне, мешканці міста, а також активні користувачі соцмереж. Суть: власники авто безплатно підвозять людей, які змушені годинами стояти та мерзнути на зупинках i не можуть нікуди поїхати через страйк «маршрутників». На жаль, безкорисливих водіїв особистих авто набралося не так уже й багато, тому переважна більшість херсонських пасажирів змушені пересуватися по місту пішки.