У Херсоні через страйк «маршрутників» люди замерзали на зупинках, а на Миколаївщині народ перекрив трасу міжнародного значення на ділянці Миколаїв—Київ, протестуючи проти підвищення тарифів за проїзд.
Не більше двохсот херсонських «маршруток» погодилися обслуговувати пасажирів, інші 575 водіїв так і не вивели своїх «залізних коней» на маршрути. Вони вимагають терміново підвищити тариф із трьох до п’яти гривень. Причому претензії власників «маршруток» зводяться до того, що з 1 лютого зросла мінімальна зарплата, а відповідно — й необхідність десь брати гроші, щоб збільшити водіям ставки. Місцева влада поки що відтягує час прийняття остаточного рішення та створила робочу групу, яка впродовж кількох місяців буде працювати окремо з кожним перевізником, уважно вивчаючи надані ним економічні розрахунки.
— Поки перевізники погрожують страйками, ми готуємо каністри з бензином та шини, щоб бойкотувати місцеву владу, — заявив один з активістів руху народного опору в Херсоні Андрій Жнивін. — Те, що зараз відбувається в місті, це справжній саботаж та спроба витягнути гроші з кишень пасажирів заради наживи власників «маршруток».
Самі херсонці знайшли вельми оригінальний вихід із ситуації: мешканці південного міста стали об’єднуватися через соціальні мережі та створювати спеціальні форуми, присвячені транспортній темі. На цих iнтернет-майданчиках городяни домовляються про створення приватних маршрутів та обговорюють час пересування Херсоном на особистому автотранспорті. На думку людей, такий удар у відповідь на дії водіїв «маршруток» повинен змусити їх цінувати думку пасажирів.
Тим часом на Миколаївщині, у селищі Полігон Вітовського району, на сільський сход зібралося більше двохсот обурених місцевих жителів. Люди заблокували київську трасу та вимагають скасувати підвищення тарифів на проїзд у приміських «маршрутках», які курсують до Миколаєва. Водії самовільно підняли тариф для пасажирів з шести до десяти гривень. Однак власниця фірми «Алан-Техно» Інга Шаповалова (дочка екс-«губернатора» Миколаївської області Олексія Гаркуші) заявила, що підвищення ціни на проїзд відбулося законно, «згідно з методичкою Кабміну». Підсумком несанкціонованого мітингу протесту стало створення групи делегатів, до якої увійшли депутат обласної ради Максим Невінчаний та депутат Шевченківської сільради Олег Пилипенко. Ця ініціативна група повинна відстоювати права пасажирів перед представниками влади у Миколаївській області.
Після підвищення тарифів на проїзд у Миколаєві заметушилися й працівники житлово-комунальної сфери. Їхня ініціативна група вирішила влаштувати свій мітинг у центрі міста, вимагаючи ... підвищення тарифів для людей із метою підняти собі зарплати! Якщо подібне явище стане масовим, то нова мінімальна зарплата перетвориться на фарс, який ще більше погіршить і без того важке економічне становище пересічних українців.