Пішов непереможеним: Ніко Росберг здобув титул чемпіона і майже одразу вирішив завершити виступи

07.12.2016
Пішов непереможеним: Ніко Росберг здобув титул чемпіона і майже одразу вирішив завершити виступи

Ніко Росберг на переможній ноті завершив свою кар’єру у «Формулі-1». (Фото з сайта www.motortrend.com.)

Завершення сезону в «формулічних» перегонах вийшло доволі несподіваним. І не тільки тому, що беззаперечний фаворит «Ф-1» не зміг перемогти.

Через п’ять днів після своєї коронації новоспечений чемпіон світу — німець Ніко Росберг — ошелешив усю армію шанувальників автомобільних перегонів заявою про те, що залишає «Формулу-1».

«Моєю мрією та єдиною метою було завоювання чемпіонського титулу в «королівських» перегонах. Біль, жертви, наполеглива праця — через усе це я пройшов, аби піднятися на вершину», — пояснив причини завершення кар’єри Росберг.
 
За великим рахунком, подібного розвитку подій не очікував ніхто, адже по ходу сезону 2016 року Ніко продовжив із «Мерседесом» контракт на два роки й вочевидь раніше не планував залишати «Формулу-1».

Проте, доволі несподівано здобувши чемпіонський титул, 31-річний німець вирішив, що краще залишити спортивну арену «на коні», ніж пізніше завершувати кар’єру як один із багатьох «збитих» екс-чемпіонів світу, як, до прикладу, Дженсон Баттон, який після останнього Гран-прі цьогорічного сезону оголосив про кінець кар’єри в «Ф-1».
 
Багато хто з великих спортсменів вважає, що припиняти кар’єру потрібно непереможеним. Росберг також не захотів псувати чемпіонський імідж, попрощавшись iз «королівським» пелетоном на піку слави. Дехто, щоправда, припустив, що, вчинивши таким чином, Ніко просто відмовився від «другої серії» протистояння з переможцем двох попередніх сезонів Льюїсом Хемілтоном, який занадто болісно переніс розлучення з чемпіонським титулом. Хай там як, а все що хотів сказати у «Формулі-1» Росберг, він уже сказав — на гоночній трасі впродовж сезону-2016 і одразу по його завершенні. 
 
Отже, наступного року одразу на двох чемпіонів світу в «королівських» перегонах буде менше. Без сумніву, й на місце Баттона в «Макларені», й на позицію Росберга в «Мерседесі» прийдуть молоді пілоти, котрих щороку все більшає в «Ф-1». Додамо, що заключний етап нинішнього сезону — Гран-прі ОАЕ — став останнім у «Формулі-1»  і для досвідченого бразильця Феліппе Масси, котрий останніми роками виступав за «Уїльямс». Подейкують, що саме напарник Масси — скромний фін Валттері Боттас — може замінити Росберга в «Мерседесі». Якщо так, то триразовому чемпіону світу Хемілтону не варто хвилюватися за статус першого пілота в німецькій стайні, котрий він безрезультатно захищав упродовж цьогорічної першості.
 
Цікаво, що одразу по завершенні Гран-прі ОАЕ між Льюїсом та керівництвом «Мерседеса» виник конфлікт, який міг перерости у скандал iз достроковим припиненням співпраці. З останніх сил намагаючись вчепитися за чемпіонський кубок, заключні кола гонки в Дубаї британець їхав значно повільніше, ніж міг, створюючи підстави для того, аби конкуренти спробували обігнати Росберга, позбавивши того залікових очок, необхідних для здобуття загального тріумфу.

Тоді виконавчий директор «Мерседеса» Нікі Лауда заявив, що Хемілтон порушив командну тактику, відверто проігнорувавши вимогу команди додати в швидкості й не гальмувати пелетон. Не виключено, що подальше з’ясовування стосунків могло завершитися розірванням контракту з британцем, проте після несподіваного рішення Росберга завершити кар’єру конфліктувати очільникам чемпіонської команди з титулованим гонщиком більше не має сенсу.