«Американська краля» надає «харчову допомогу»

07.10.2004
«Американська краля» надає «харчову допомогу»

Аби бути стрункою, як Ешлі Джадд, про гамбургери й чіпси доведеться забути...

      Фігурі й зовнішності голлівудської зірки Ешлі Джадд можна тільки позаздрити (це з жіночого погляду, бо з чоловічого заздрити треба радше тому щасливчику, поряд із яким перебуває така красуня). У свої 36 зірка «Великих злочинів», «Нормального життя», «Подвійного прорахунку», «Амнезії» та ще двох десятків відомих і не дуже стрічок виглядає просто блискуче. Недаремно ж саме Ешлі, а не якусь молоденьку топ-модель, обрали «обличчям» нової лінії косметики керівники знаменитої компанії «Есте Лаудер». Називатиметься новий продукт, який надійде у продаж буквально на цьому тижні, «Американська кралечка». І хтозна, як європейські (не кажучи вже про обділених фінансами українських), а «штатівські» жінки просто дочекатися не можуть тієї миті, коли нарешті зможуть заволодіти омріяним кремом, помадою чи парфумами. А все через рекламу, якою «Есте Лаудер» обвішала й заставила всю Америку майже так само щільно, як штаб одного кандидата в президенти Україну — «бігмордами». Бачачи на рекламних щитах таку розкішну жінку, як Ешлі, заокеанські жінки аж пищать, так хочуть бути схожими на неї. Але виробникам нової косметичної лінії й цього видалося мало: вони вирішили зіграти на просто-таки хворобливому прагненні американців до здорового способу життя. І започаткували благодійну програму «Харчова допомога», у фонд якої будуть надходити всі кошти від продажу випущеної спеціально з такою метою помади.

      До речі, цю ідею босам «Есте Лаудер» підказала саме Ешлі Джадд, яка, природно, стала й найбільшою активісткою цієї благородної кампанії. По-перше, статус «Обличчя фірми» зобов'язує, а по-друге, ніщо не може так добре переконати товсту дівчину (або й парубка) сісти на дієту, як приклад тендітної кінозірки, яка переконливо розповідає, що завдячує ідеальною фігурою не природі й добрим генам, а тільки здоровому харчуванню. Розрахована програма «Харчова допомога» насамперед на підлітків, і, за словами Ешлі, метою її є не що інше, як порятунок нації. Схоже, дуже вчасно, адже, за оцінками лікарів, понад 9 мільйонів американців у віці від 6 до 15 років страждають на ожиріння, причому переважно високого ступеня. Проте, як сподіваються струнка Джадд та компанія «Есте Лаудер», завдяки «Харчовій допомозі» це число незабаром зменшиться.