Інцидент, нагадаю, трапився вночі 30 березня. Одначе на цей раз суховантаж Sormovskiy-48, що йшов під прапором федерації Сент-Кітс і Невіс (острівної держави в Карибському морі. — Авт.), як-то кажуть, пронесло. За даними керченських лоцманів, суховантаж повернув бiля не тих буїв і пройшов прямо між опорами мосту, ледь не зачепивши їх. Мовляв, Sormovskiy-48 врятувало те, що капітан, зорієнтувавшись, в останню мить збавив хід , відтак завдяки маленькій осадці проскочив по мілководдю протоки. До того ж плавкрани «Севастополець» і «Зінов’єв», які нині задіяні на цій ділянці будівництва, не встигли вбити палі під мостові опори.
А от аналогічному турецькому суховантажу компанії Turkuaz Shipping Corp під прапором Панами «Ліра» 19 березня, як відомо, пощастило менше. У цьому ж Керч-Єнікальському каналі судно, яке йшло без лоцманської проводки, на повному ходу напоролося на дві мостові опори, внаслідок чого одна з них була виведена з ладу повністю, ще дві зміщені. Окрім того, були повалені дві маякові палі. Попередня сума завданих збитків — 120 млн. рублів. Прикметно, що «корабельний таран» стався наступного дня після проведеної на місці, острові Тузла, «планьорки» під головування російського президента Путіна і за участі керівників будівництва і Криму.
На «Ліру» рішенням арбітражного суду Ростовської області накладено арешт, нині вона на приколі у Таганрозькому морпорту.