За ширмою красивої реклами...

11.02.2016

Після того як у Черкасах, на вулиці Смілянській, на голови людей упав білборд, покалічивши дев’ятьох перехожих («УМ» про це повідомляла), міська рада створила комісію, котра більше місяця займалася обстеженням усіх рекламних конструкцій, розміщених на території обласного центру.

Нині, після проведених рейдів, оприлюднено невтішні результати. Як вдалося з’ясувати членам комісії, загалом на вулицях міста розміщено 410 рекламних щитів, але 246 із них не мають власників, а 40 — в аварійному стані та потребують негайного демонтажу. «Візуально за п’ятибальною шкалою наша комісія намагалася оцінити стан рекламних конструкцій, і жодна з них не отримала «п’ятірку». На «четвірку» ми оцінили лише три конструкції, на «трійку» — 369, а на «двійку» — 24», — розповідає «УМ» Олександр Давиденко, начальник управління інспектування департаменту архітектури та містобудування Черкаського міськвиконкому.

За його словами, серед порушень, які виявила комісія, — здебільшого рекламні конструкції поіржавіли, з недокрученими або з відсутніми контрольними гайками. Часто білборди розміщені просто на тротуарах, пішохідних переходах або в безпосередній близькості до проїжджої частини, а їхні бетонні основи не є монолітними, як повинно бути, а склепані з різних конструкцій.

Пан Олександр наголошує, що велика кількість рекламних конструкцій не відповідає технічним умовам стосовно їхнього розміщення, а переважна більшість із них хитається, закріплені на незрозумілих гачках, риплять та мають повідривані площини.

Уже найближчим часом, каже він, на розгляд виконавчого комітету буде винесено кілька проектів рішень про їх демонтаж та узаконення тих, розміщення яких цілком можливе, проте нині вони не мають дозвільних документів.

Також керівник управління інспектування департаменту архітектури та містобудування підсумував, що на демонтаж незаконних рекламних конструкцій у бюджеті міста передбачено близько 50 тисяч гривень, що дасть можливість розпочати такі роботи.