«Колгоспниці» — так називається корпоративний календар на 2016 рік, який видало на Черкащині ТОВ «НВФ «Урожай». Унікальність його в тому, що фотомоделями для такого «глянцю» стали звичайні жительки сіл. Вони є співробітницями цієї науково-виробничої фірми, що працює у семи районах області.
«Ідея належить нашому директору — Олегу Васецькому. Ми хотіли показати, що гарні дівчата є не лише у містах та модельних агентствах, а і в наших селах. Тож красуні на цих фото — частина нашого великого колективу», — говорить «Україні молодій» заступник директора «Урожаю» Тетяна Волочай.
За її словами, читачі корпоративної газети під час проведеного голосування на звання «Міс «Урожай» мали змогу з усіх красунь, фото яких розміщено на сторінках календаря, вибрати трійку найчарівніших і найвродливіших. Після підрахунку голосів третє місце на цьому красивому п’єдесталі дісталося менеджеру у соціальній сфері Анні Бібік із Катеринополя, друге — бухгалтеру Альоні Романчі з Розсохуватки, а перше посіла бухгалтер Аліна Сокольська з Корсуня. Саме ця «колгоспниця» отримала подарунок від рідної фірми — путівку на двох осіб для подорожі до Парижа.
«У мене ніколи не було сумнівів, що українські жінки — найкращі. А після конкурсу я в цьому переконалася», — не приховує емоцій щаслива та усміхнена Аліна Сокольська. Вона зізнається, що кожна з учасниць не очікувала, що зможе так гарно виглядати на «глянці». Але, наголошує, як з’ясувалося, від звичайної красуні до «глянцю» — чималий крок. І скоротити його допомогла команда професіоналів, таких як стиліст Лілія Панчева та фотограф Олексій Бадер, які працювали на цьому проекті.
В «Урожаї» розповідають, що цим проектом, який вважають одним із кращих у році, що минає, хотіли не лише зламати стереотипи про сільських дівчат, а й залучити до свого трудового колективу якомога більше молодих спеціалістів. Адже соціально-економічний розвиток сіл, у яких працює науково-виробнича фірма, є для неї вкрай важливим. Тільки в році, що минає, Благодійний фонд фірми «Урожай — громаді» інвестував у добрі справи 7 млн. грн. Зокрема, було відремонтовано більше двадцяти доріг, відновлено шістнадцять сільських будинків культури, забезпечено необхідним обладнанням 116 освітніх закладів, покращено стан 38 фельдшерсько-акушерських пунктів, відреставровано шість меморіальних комплексів, а ще встановлено автобусні зупинки, відновлено системи водопостачання, зроблено освітлення сільських вулиць. Не забули тут і про українську армію та воїнів АТО, надавши захисникам України допомоги на 680 тис. грн. І це приклад того, яким відповідальним перед громадою може бути український бізнес.
До речі, поїздка працівниці фірми до Парижа — не перша в історії «Урожаю» . Після раніше реалізованого тут проекту «Від селянки до панянки», де доярок, тваринниць та тих, хто працює в полі, стилісти і візажисти перетворювали на панянок, три переможниці побували у Парижі, на Кіпрі та в Туреччині.