Київ швидкими темпами причепурюють до «Євробачення 2005». Адже крім того, що в столицю України приїде більше ніж 14 тисяч іноземних туристів, його ще й покажуть усій Європі. Так, голова Державної туристичної адміністрації Валерій Цибух в інтерв'ю «УМ» заявив, що від цієї події його відомство чекає величезних прибутків в економіку України та збільшення охочих подивитися Київ. І... вже знімає рекламу, присвячену столиці. «Ми бачили, як Туреччина рекламувала Стамбул, коли після виступів учасників на весь світ показували найкрасивіші місця. Тому зараз разом із телевізійниками готуємо відеоролики про Київ і різні мальовничі куточки України», — поділився Валерій Іванович. І додав, що зараз уже готові три рекламні фільми по 30 секунд кожний. Усього ж їх буде шістдесят.
Водночас скільки грошей осяде в київській бюджетній кишені завдяки напливу іноземців, поки що не відомо. За словами начальника Головного управління туризму та готельного господарства столиці Михайла Шпарика, за 3-5 днів перебування у столиці в середньому турист витрачає 500 доларів. Тож, тільки за найскромнішими підрахунками, 14 тисяч туристів залишать у Києві 7 мільйонів доларів. Якщо їм буде де поселитися...
Чутки про те, що на всіх фанатів у столичних готелях може просто не вистачити номерів, розповзаються з небаченою швидкістю. Підтверджували їх і високі посадовці. Так, Валерій Цибух вважає, що навіть відкриття п'яти нових готелів проблему з поселенням гостей не вирішить. «Доведеться задіяти всю матеріальну базу столиці. Поселяти людей у табори відпочинку, санаторно-курортні комплекси і навіть у бази тимчасового розміщення на околицях міста», — резюмував він. Однак у Головному управлінні готельного господарства і туризму цю інформацію «УМ» спростували. «Для офіційної делегації, а це десь 7 тисяч чоловік, вистачить центральних київських готелів, — вважає начальник Головного управління готельного господарства столиці та туризму Михайло Шпарик, — усього людей може бути вдвічі більше. Але всі вони чудово розмістяться у готелях на Лівому березі. Причому на дорогу до концертного залу вони витрачатимуть усього 20—30 хвилин їзди в метро». Крім того, за його словами, зараз столичні мотелі заповнені лише на 51 відсоток, а протягом однієї доби вони спроможні розмістити більше 15 тисяч клієнтів.
Але щоб ні у кого не залишилось сумнівів, чи знайдеться в Києві де пожити на час проведення конкурсу, київська влада обіцяє до найважливішої музичної події наступного року відкрити новий п'ятизірковий та кілька чотиризіркових готелів. Уже цьогоріч приїжджих прийматимуть: «Редісон САС», «Опера», «Шератон» та друга черга п'ятизіркового «Прем'єр Палацу». За рахунок чого номерів для розміщення гостей буде на 550 більше, ніж є тепер. Попередньо планується, що «Редісон САС» на вулиці Ярославів Вал буде чотири-п'ятизірковим, «Опера» , яка на вулиці Богдана Хмельницького, отримає чотири зірки. А от «Шератон», із вікон якого відкриватиметься панорама на Михайлівський Золотоверхий, у «зірковості» дотягнеться до елітного «Прем'єр Палацу». Готовність столичних готелів до конкурсу «Євробачення» київські чиновники почнуть перевіряти вже з січня нового року.