Субота видалася нещасливою для дев’ятьох черкащан, котрі цього дня в обласному центрі проходили перехрестя вулиць Смілянсьої та Гоголя. Там на цих людей несподівано звалився рекламний щит, площа якого 18 кв. м.
Як повідомив прес-секретар управління ДСНС у Черкаській області Костянтин Проценко, після отримання повідомлення до місця події були направлені техніка та особовий склад чергових караулів аварійно-рятувального загону спецпризначення, Другої пожежно-рятувальної частини та мобільну групу оперативно-координаційного центру. Оскільки необхідності проводити інженерні роботи не було, то рятувальники допомагали завантажувати потерпілих до карет «швидкої» допомоги. Усіх постраждалих із переломами та забоями, в тому числі й двох дітей, було доставлено до Черкаської міської лікарні №3, котра працює в режимі швидкої допомоги.
«Шість осіб перебувають у нас на лікуванні з переломами кісток гомілок та забоями м’яких тканин. Двом встановлено апарат Єлізарова, ще одного готуємо до операції», — розповідає «Україні молодій» головний лікар лікарні Олександр Федорук. За його словами, стан інших потерпілих — середньої важкості, але, слава Богу, стабільний. Двох дітей, які потрапили під уламки рекламного щита, відправлено до обласної дитячої лікарні на дообстеження.
Як розповідає начальник управління інспектування Черкаського міськвиконкому Олександр Давиденко, рекламний щит на Смілянській давно хитався та скрипів. Міська рада судилася з його власником, який розмістив його незаконно, без будь-якого дозволу. Але демонтувати білборд не вдавалося, бо власник, директор ПП «Вересень Плюс», колишній депутат Черкаської міської ради Сергій Кудактін, через суд заборонив це робити. «Юристи міської ради працювали над тим, аби скасувати рішення суду і демонтувати рекламний щит. Але не дочекалися рішення суду, щит сам упав», — каже Олександр Давиденко. Тепер, коли сталася біда, власник рекламного щита обіцяє оплатити витрати на лікування та реабілітацію постраждалих.
До речі, рятувальники кажуть, що причиною падіння рекламного щита є «втома металу та вітер». На скількох білбордах «втомився метал» — наразі точно не відомо. Але турбує те, що рекламних щитів у Черкасах трохи менше, ніж дерев. Вони на кожному кроці, масивні й скрипучі.