Рятівний контракт

24.11.2015

Нині Херсонський cуднобудівний завод «Паллада», що входить до складу ДК «Укроборонпром», готовий забезпечити роботою близько тисячі суднобудівників для виконання найбільшого за всю історію існування нашої країни контракту. Плавучий док українські суднобудівники будуватимуть протягом року.

«Контракт підписали саме з херсонським суднозаводом, бо іноземні партнери високо цінують професіоналізм наших робітників і впевнені, що все буде зроблено в строк, — прокоментував ситуацію генеральний директор ДК «Укроборонпром» Роман Романов. — Тепер Херсонський суднозавод «Паллада» має всі можливості, щоб погасити всі наявні борги та розвиватися на гідному рівні».

Відзначимо, що нових партнерів у ПАР завод «Паллада» зумів знайти кілька років тому після того, як почав брати активну участь у міжнародних виставках.

Нинi в Африканському регіоні експлуатується вже шість доків виробництва Херсонського суднозаводу «Паллада». Цього разу українські суднобудівники забезпечать південноафриканському замовнику будівництво нового композитного плавучого доку вантажопідйомністю 8500 тонн для судноремонту цивільного флоту, включаючи судна освоєння шельфу.

Херсонський суднозавод «Паллада» — одне з небагатьох у світі підприємство, яке спеціалізується переважно на будівництві композитних плавучих доків нового покоління для обслуговування суден цивільного та військового флоту. Гарантійний термін експлуатації техніки такого класу понад 50 років.

«Подібний контракт на будівництво доку востаннє наш завод підписував три роки тому з партнерами з Хорватії, — розповів головний інженер заводу «Паллада» Валерій Меломан. — Після цього доводилося задовольнятися лише дрібними замовленнями. Через це довелося провести скорочення штату робітників, а борги із зарплатні перевищили три мільйони гривень».

До слова, зараз над виконанням великого замовлення з ПАР працюють уже 350 робітників херсонського суднозаводу. Довелося навіть дати оголошення про прийом на роботу ще 150 штатних співробітників. Це замовлення — також хороша можливість і для професійних судноремонтників iз Миколаєва отримати роботу за фахом. Адже, як відомо, з початком кризи в українському суднобудуванні суднобудівники, які залишилися без роботи, згодні на переїзд у сусіднє місто, аби працевлаштуватися за фахом.

Вижити в умовах кризи «Палладі» допомогло також схвалене міським головою Володимиром Ніколаєнком рішення міської громади звільнити суднозавод від орендної плати за землю. Саме цей факт дозволив адміністрації підприємства підвищити заробітну плату своїм робітникам і відмовитися від ідеї порізати на метал дорогу техніку, щоб розрахуватися з боргами.