Цього тижня медіа-компанія «1+1 медіа» поширила прес-реліз про те, що припиняє співпрацю з громадською організацією «Телекритика», яку очолює Наталія Лігачова. Вона була й директором однойменного товариства з обмеженою відповідальністю. Ще 12 жовтня на загальних зборах акціонерів було переобрано директора ТОВ «Телекритика», йдеться в офіційному повідомленні. Замість Наталії Лiгачової обрали Юрiя Братаніча. Керівником медійних інтернет-проектів «Телекритика» й «Д уся» було призначено Антона Онуфрієнка, який раніше очолював відділ «Бізнес» у газеті «Коммерсантъ», працював у журналі «Новое время», а також запускав інтернет-журнал про міську культуру БЖ. Наталія Лігачова разом зі своєю командою залишають портали 30 жовтня.
«Проект «Телекритика» було створено мною у 2001 році за підтримки західних донорів, — уточнює Наталія Лігачова. — Наприкінці 2006 року, коли виникли проблеми з подальшим розвитком порталу за наявним на той час грантовим фінансуванням, нашу команду підтримали представники українського приватного бізнесу. Ми вдячні групі «1+1 медіа» за роки співпраці. Наразі команда громадської організації «Телекритика» продовжить розвивати сайт MediaSapiens та почне розробляти нові проекти, присвячені аналізу і критиці медіа».
«1+1 медіа» та проект «Телекритика» пройшли складний шлях упродовж кількох років, разом пережили непрості часи правління Януковича і задоволені, що змогли бути корисними один одному, – зазначив генеральний директор «1+1 медіа» Олександр Ткаченко. — На цьому етапі команда Наталії Лiгачової вважає за потрібне розвивати новий проект, а «1+1 медіа» зосередиться на перезапуску проектів «Дуся» та ТК».
Взагалі, проект «Телекритика» буде призупинено «з метою подальшого перезапуску», — йдеться у прес-релізі. Сайт легкої інформації про телепроекти і телезірок «Дуся» продовжить функціонування в теперішньому вигляді. «1+1 медіа» оновлену концепцію порталу «Телекритика» обіцяє презентувати вже в грудні нинішнього року.
Нові проекти від команди Наталії Лігачової та ГО «Телекритика» представлятимуть у січні 2016-го.
Варто зазначити, що раніше, зокрема, презентуючи результати моніторингу новин телеканалів перед останніми президентськими виборами, Наталія Лiгачова зазначала, що їй непросто було переконувати керівництво «1+1» у доцільності об’єктивного аналізу контенту всіх мовників без винятку. Про те, що в медіа-групі Ігоря Коломойського останнім часом почали прикручувати гайки будь-яким проявам вільнодумства, опосередковано свідчить і припинення показу ток-шоу Савіка Шустера (як би хто не ставився до його наповнення). Втім існування порталу, який аналізує телеконтент вітчизняних «кнопок», промови й прес-конференції перших осіб держави і постійно аргументовано й виважено вказував на помилки державних органів регулювання медіа-простору, не до вподоби в Україні практично всім впливовим і багатим.