Найбільше політичної реклами – у БПП, Опозиційного блоку, «Самопомочі», «Батьківщини» та партії «Наш край». Хоча у часи економічної кризи та війни такі шалені витрати на самопіар є недоречними.
«Місцеві вибори 2015 року ознаменовані величезною кількістю всілякої реклами і відсутністю реальних справ. Унаслідок чого спостерігається тенденція, що суспільству набридли пусті обіцянки. А масивні бордові та ТВ кампанії викликають не більше, ніж відразу у звичайних громадян», — вважає політолог Олег Лісний.
За його словами, політичні сили, яким немає чого розповісти про дієві справи для суспільства, намагаються досягти результату багатомільйонними розтратами, які можна було б витратити на допомогу бійцям АТО, благоустрій для громадян та багато інших соціальних проектів.
«Також не потрібно забувати, що ті гроші, які витрачаються зараз, по плану мають бути «відпрацьовані» після приходу до влади», — зауважив експерт.
Зрештою, Лісний зазначив, що не всі партії пішли шляхом колосальних витрат на рекламу.
«Деякі політичні сили змінили підхід до самого виборчого процесу та політичної культури. І ведуть свою кампанію не через зовнішню рекламу, а через зустрічі з виборцями та виконання уже взятих обов’язків. Зокрема, Радикальна партія, яка, власне, і стала лідером нерекламної кампанії. Адже в своїй переважній більшості «радикали» зайняті судовими процесами проти патріотів та своїх партійців, відвідуванням сходу України та допомогою бійцям на фронті», — зазначив Лісний.
За словами політолога, приклад радикалів можна розглядати як сучасну громадянську позицію та бажання більше працювати, ніж займатись саморекламою. Навіть незважаючи на те, що вони перебувають у стані виборчої кампанії.