Цей продукт ще не з’явився на полицях магазинів США, а вже викликав багато гострих суперечок і спротив. У 23 штатах запроваджено заборону на алкоголь у порошку, ще в кількох робота над забороною триває.
У березні цього року управління у справах обороту алкоголю та тютюну висловило згоду на продаж алкоголю у порошку, який називається палкоголем. Його запатентувала фірма Lipsmark, яка планувала випустити на ринок чотири різні марки цього продукту. Після розчинення у воді вони б перетворювалися на коктейлі відомих марок: Margarita, Mojito, Cosmopolitan та Lemon Drop. Видаючи дозвіл, управління визнало, що всі складові палкоголю є легальними, тому немає підстав забороняти продаж їх сумішей.
Утiм перспектива появи у магазинах алкоголю у порошку, який можна вживати не лише після розчинення у воді, а й просто як пігулки, викликала гострий спротив у суспільстві. Противники переконані, що такий продукт є небезпечним і може значно полегшити вживання алкоголю неповнолітніми.
Глава фірми Lipsmark, а заразом і винахідник палкоголю Марк Філліпс вважає всі звинувачення безпідставними. На його думку, впровадження заборон захищає інтереси виробників традиційної алкогольної продукції і обмежує свободу споживачів.