У неділю зв’язок із пасажирським лайнером індонезійської авіакомпанії Trigana Air, що прямував iз Джаяпури до міста Оксибіль, втратили за півгодини після злету. На його борту перебували 54 особи: п’ятеро членів екіпажу та 49 пасажирів, п’ятеро з яких — діти. Усі вони — громадяни Індонезії. Мешканці східної індонезійської провінції Папуа, приблизно о 15-й годині за місцевим часом, коли власне літак зник iз радарів авіадиспетчерів, чули вибух у горах поблизу Оксибіла.
Райони, де, ймовірно, сталася катастрофа, є важко доступними, тож пошуки розпочалися лише вчора вранці — пошуково-рятувальні команди вирушили прочісувати вкриту лісом гірську місцевість на острові Нова Гвінея. Можливою причиною аварії літака, як вважають, могла стати негода, за якої літак врізався у вершину гори. Інший літак, який відправили на пошуки зниклого повітряного судна, був змушений повернутися через небезпечні умови польоту.
Учора в інтерв’ю Бі-Бі-Сі представники поштової служби Індонезії повідомили, що на борту літака перевозили 6,5 млрд. рупій (470 тис. доларів) готівкою. За їхнiми словами, гроші, що призначалися для допомоги бідним у віддалених гірських районах, були упаковані в чотири мішки.
Двомоторний турбогвинтовий літак ATR 42-300, що зазнав аварії, перебував в експлуатації впродовж 27 років. Невелика індонезійська компанія Trigana Air із 2007 року перебуває у «чорному списку» авіаперевізників, заборонених у Євросоюзі. На батьківщині вона здійснює близько 40 внутрішніх рейсів. Від початку роботи у 1991 році компанія вже мала 14 серйозних інцидентів, утративши десять літаків. Після кількох масштабних аварій, що сталися з індонезійськими повітряними суднами за останній рік, уряд країни запровадив нові правила, що мали б покращити безпеку авіаперевезень.