Дітей із синдромом Дауна недарма називають сонячними. Вони інакші, ніж звичайні люди — не вміють бути підступними, ніколи не зрадять і свідомо не образять. Із такими якостями їм складно жити в «нормальному» суспільстві. Але в західних країнах «сонячні» люди цілком успішно в нього інтегруються — закінчують школу, працюють на нескладних роботах. І навіть стають зірками — знімаються в кіно, виступають на сцені, грають у музичних групах. А завдяки австралійці Мейделін Стюарт відтепер для них відкрився ще й модельний бізнес.
Стати манекенницею 18-річна Мейделін мріяла давно. Та в те, що їй вдасться втілити цю мрію в життя, не вірив ніхто — мовляв, яка ж агенція погодиться на співпрацю з аж настільки «нестандартною» моделлю. Єдиною, хто підтримував і підбадьорював дівчину, була її мама Розанн. Коли заради своєї мрії дочка свідомо виключила з раціону надто калорійні продукти й улюблену раніше «швидку їжу» і стала займатися спортом, Розанн переконалася, що це — не просто забаганка. І почала активно розповідати про свою дівчинку в соціальних мережах.
«Дайте людям із синдромом Дауна шанс, і вони перевершать ваші очікування. Вони багато на що здатні, і вони також можуть бути красивими й сексуальними», — каже місіс Стюарт.
І Мейделін, яка завдяки дієті й фізичній активності схудла більш ніж на 20 кілограмів, справді помітили. Спершу про неї розповіли австралійські, потім — і європейські ЗМІ, й ось нарешті — перемога: днями «сонячна» модель підписала одразу два рекламні контракти. Для початку вона рекламуватиме спортивний одяг Manifesta і сумки everMaya. А потім мріє співпрацювати й із брендами, чия продукція їй подобається найбільше — «Гуччі» та «Версаче».
«Я неймовірно щаслива!» — написала Мейделін у своєму «Фейсбуці», де на її сторінку підписано понад 400 тисяч користувачів.