Підступне угорське кільце

28.07.2015
Підступне угорське кільце

Уже на старті Гран-прі Угорщини Феттель вийшов у лідери перегонів. (з сайта f1-ukraine.com.ua.)

За 30 років існування угорський Гран-прі «Формули-1» не раз називали зайвим у календарі, проте не так давно директорат королівських перегонів продовжив із «Хунгарорингом» контракт до 2021 року. Особливий шарм цієї траси підтвердила й позавчорашня гонка «Ф-1», котра принесла сенсаційний результат. Уперше в сезоні на п’єдестал не потрапив жоден із пілотів «Мерседеса», хоча і Хемілтон, і Росберг — головні претенденти на чемпіонство. Здавалося, що після подвійного успіху в кваліфікації Льюїс та Ніко зможуть легко захистити свої позиції й у гонці, однак іншої думки були пілоти «Феррарі» та «Ред булла».

Загалом, випередивши обидва «Мерседеси» вже на старті перегонів, дует представників «Скудерії» — Феттель та Райкконен — упевнено йшов на переможний дубль. Але на заваді червоним «скакунам» став автомобіль безпеки. Після його появи на трасі болід Райкконена втратив бойовий темп і після рестарту не зміг на рівних конкурувати з опонентами. Щоправда, Феттель своїм лідерством не поступився, здобувши таким чином першу в кар’єрі перемогу на «Хунгароринзі».

А от «червоні бики», вступивши в прямий контакт із «Мерседесами», вибороли собі подвійний подіум. Власне на «угорському кільці» каменем спотикання для лідерів чемпіонату став болід Даніеля Рікк’ярдо. Спочатку через контакт із них штраф у вигляді проїзду по піт-лейн отримав Хемілтон, а згодом, наїхавши на переднє антикрило того ж авто, прокол заднього лівого колеса отримав Росберг. «Часом спорт буває жорстоким», — резюмував Ніко.

Додамо, що угорський етап пройшов під знаком пам’яті молодого гонщика «Ф-1» Жуля Б’янкі, який помер 17 липня після тривалого перебування в комі. Після страшної аварії на минулорічному Гран-прі Японії увесь цей час він був під наглядом лікарів, але, на жаль, травма голови виявилася не сумісною з життям. «Ця перемога для тебе, Жуль!» — сказав Феттель, який удруге в сезоні піднявся на найвищу сходинку п’єдесталу.

ТАБЛО

Чемпіонат світу.
10–й етап. Гран–прі Угорщини. Хунгароринг (306,670 км; 70 кіл). Залікова десятка: 1. Феттель («Феррарі») — 1:46.09,985. 2. Квят — відставання +15,700 сек. 3. Рікк’ярдо (обидва — «Ред булл») — +25,084. 4. Ферстаппен («Торо россо») — +44,251. 5. Алонсо («Макларен») — +49,079. 6. Хемілтон («Мерседес») — +52,025. 7. Гросжан («Лотус») — +58,578. 8. Росберг («Мерседес») — +58,876. 9. Баттон («Макларен») — +1:07,028. 10. Ерікссон («Заубер») — +1:09,130.

Загальний залік: Хемілтон — 202, Росберг — 181, Феттель — 160, Боттас («Уїльямс») — 77, Райкконен («Феррарі») — 76, Масса («Уїльямс») — 74, Рікк’ярдо — 51, Квят — 45, Хюлькенберг («Форс Індія») — 24, Гросжан («Лотус») — 23, Ферстаппен — 22, Наср («Заубер») — 16, Перес («Форс Індія») — 15, Мальдонадо («Лотус») — 12, Алонсо — 11, Сайнс («Торо россо») — 9, Баттон («Макларен»), Ерікссон («Заубер») — 6.

Кубок конструкторів: «Мерседес» — 383, «Феррарі» — 236, «Уїльямс» — 151, «Ред булл» — 96, «Форс Індія» — 39, «Лотус» — 35, «Торо россо» — 31, «Заубер» — 22, «Макларен» — 17, «Манор» — 0.