Минулих вихідних пивовари України відзначали своє професійне свято, зібравши на площах «Експоцентру» столиці багато прихильників цього демократичного напою. Уже по кількості барвистих фірмових наметів можна було судити, як швидко розвивається українське броварництво і як розширився асортимент бурштинового напою: світле і темне, фільтроване та нефільтроване — сьогодні існує 400—450 видів пива. Понад 70 підприємств в Україні варять цей пінний напій, задовольняючи смаки та попит земляків, проте в розрахунку на дорослу душу населення українці споживають його не так уже й багато у порівнянні з сусідами — 30 літрів на рік. У Росії ця цифра становить 51 літр, у Німеччині — 148, у Чехії — 158. Але популярність українського пива зростає не тільки на Батьківщині, його визнали та оцінили і за кордоном.
Серед кращих представників українського пивоваріння у святковому параді переможців пройшли й колони працівників підприємств «Болтік Беверіджиз Холдинг»(ББХ-Україна), що об'єднує Київський пивоварний завод «Славутич», «Львівську пивоварню» та «Пиво-безалкогольний комбінат «Славутич» у Запоріжжі. Київський завод «Славутич», який працює на Корчуватому тільки три місяці, став подією року в українській економіці. Побудований «з нуля», за останнім словом техніки, він дав роботу чотирьом сотням співвітчизників і став розливати такі відомі та улюблені бренди, як «Славутич», «Львівське», «Туборг» та «Арсенал».
На святі хмільного напою професіонали визначили чемпіонів цього року, і ББХ-Україна, як завжди, був серед лідерів. За високу якість пива сорт «Славутич Льодове» нагороджено бронзовою медаллю, «Львівське 1715» та «Львівське-Преміум» — сріблом. «Славутич пиво», «Славутич Червоне», «Славутич Вайс», «Високий Замок» та «Львівське без фільтрації» та всі (!) сорти самого молодого в Україні пивного національного бренду «Арсенал» вибороли «золото» фестивалю. А «Туборг золотий» та «Львівське Портер» здобули гран-прі. Віншуючи колег, Петро Перетятько, голова спостережної ради «Укрпиво» та Президент ББХ-Україна, зазначив, що «справа — не в золотих чи срібних нагородах, головне — в чудових руках пивоварів. Це вони створюють гарний настрій співвітчизникам і працюють на добрий імідж України, забезпечуючи високу стабільність якості українського пива».
...У синьо-білих наметах «Славутича» юрмилася черга юнаків і дівчат за «Туборгом» золотим, у червоних — мужні чоловіки гідно насолоджувалися «Арсеналом», хоч погода була далеко не спекотною. Суботнього дня спішити було нікуди, навкруги — море пива на всі смаки, але я зупинилася на улюбленому «Туборзі» і не пошкодувала: за кілька хвилин життя посміхалося через бурштинові стінки кухля, і я уявляла себе на повітряній кулі з написом «Славутич», що пливе над Києвом.