Бікіні для розкішних форм

12.02.2015
Бікіні для розкішних форм

Ешлі Грем.

До кампанії підвищення самооцінки жінок із будь-якими формами долучився відомий журнал «Спортс іллюстрейтед». Потрапити на сторінки, а тим паче на обкладинку цього каталогу купальників — велика честь для будь-якої манекенниці, адже відбір дуже суворий і проходять його лише найкращі.

Щоправда, 27-річній Ешлі Грем стати «обличчям» знаменитого видання поки що не вдалося. Хоча в модельній кар’єрі вона вже давно досягла значних успіхів, знімалася для таких знакових глянцевих видань, як Vogue, Elle, Harper’s Bazaar тощо. Але ще кілька років тому Ешлі навряд чи могла мріяти й про те, щоб її фото з’явилися бодай на сторінках «Спортс іллюстрейтед». Адже дівчина — модель «плюс сайз», тобто «великого розміру», який помітно відрізняється від звичних для нинішніх зірок подіуму параметрів «худюща і ще худіша».

У новому випуску журналу Грем представить купальники американської марки Swimsuits for all, яка спеціалізується на пляжному одязі для «нехудих». Спеціально для фотосесії за участю Ешлі цей бренд організував кампанію «Форми в бікіні» (Curves in Bikinis), яка має на меті підтримати жінок із пишними формами, допомогти їм відчувати себе впевнено й любити своє розкішне тіло.

«Я знаю, що маю сексуальний вигляд, і хочу, аби всі жінки з великими розмірами усвідомили, що вони також дуже привабливі», — каже Ешлі, яка справді ніколи не страждала від браку чоловічої уваги.