У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Ешлі Грем.
До кампанії підвищення самооцінки жінок із будь-якими формами долучився відомий журнал «Спортс іллюстрейтед». Потрапити на сторінки, а тим паче на обкладинку цього каталогу купальників — велика честь для будь-якої манекенниці, адже відбір дуже суворий і проходять його лише найкращі.
Щоправда, 27-річній Ешлі Грем стати «обличчям» знаменитого видання поки що не вдалося. Хоча в модельній кар’єрі вона вже давно досягла значних успіхів, знімалася для таких знакових глянцевих видань, як Vogue, Elle, Harper’s Bazaar тощо. Але ще кілька років тому Ешлі навряд чи могла мріяти й про те, щоб її фото з’явилися бодай на сторінках «Спортс іллюстрейтед». Адже дівчина — модель «плюс сайз», тобто «великого розміру», який помітно відрізняється від звичних для нинішніх зірок подіуму параметрів «худюща і ще худіша».
У новому випуску журналу Грем представить купальники американської марки Swimsuits for all, яка спеціалізується на пляжному одязі для «нехудих». Спеціально для фотосесії за участю Ешлі цей бренд організував кампанію «Форми в бікіні» (Curves in Bikinis), яка має на меті підтримати жінок із пишними формами, допомогти їм відчувати себе впевнено й любити своє розкішне тіло.
«Я знаю, що маю сексуальний вигляд, і хочу, аби всі жінки з великими розмірами усвідомили, що вони також дуже привабливі», — каже Ешлі, яка справді ніколи не страждала від браку чоловічої уваги.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>