З вересня «Київстар» запропонував нову передплачену послугу, яка створена спеціально для молоді 17—24 років, і називається — DJUICE. DJUICE вважається не тільки стильним продуктом в Україні, а й, на думку компанії, найбільш економним пакетом зі стартовою ціною 50 гривень, у якому передбачені найнижчі тарифи.
На презентації Гаррет Джонсон, топ-менеджер компанії «Київстар», заявив, що протягом перших трьох місяців спілкування між абонентами DJUICE буде безплатне, хоча в розданих прес-релізах ця послуга задекларована по ціні 30 копійок за хвилину. Як воно буде насправді — побачать користувачі. А от відправлення SMS-повідомлень протягом рекламного періоду коштуватиме 1 копійку, а вже з першого грудня — 25 копійок. Так що молоді українці, які полюбляють експрес-переписку по мобільнику, можуть досхочу натішитися нею по DJUICE до початку зими. В залежності від того, якому оператору мобільного зв'язку буде дзвонити власник DJUICE, вартість коливатиметься від однієї до півтори гривні за хвилину.
Як вважає Ігор Литовченко,президент компанії «Київстар», сьогодні мобільний телефон для нашої молоді став ще й атрибутом моди, й символом соціального статусу, без якого неможливо обійтися. І цей статус тим вищий, чим більше функцій виконує їхній кишеньковий апаратик. Для цього DJUICE надав по три безплатних java-гри, поліфонічні мелодії, монохромні та кольорові заставки, а також безплатне користування послугою SMS до кінця листопада.
Передбачається, що DJUICE — не тільки нова послуга, а й віртуальний клуб з «реальними» членами, тобто клієнти цього пакета зможуть об'єднуватися за естрадними або туристичними, або ще якимись інтересами, щось там розігрувати і безплатно ходити на концерти, організовані DJUICE. Як це відбуватиметься в дійсності, не зрозуміло, бо механізм роботи DJUICE-клубу не розголошується. Зате є посилання на закордонний довсід, звідки й прийшла до нас ця послуга.Воно засвідчує, що цей бренд справді стане популярним серед молодих українців, які вже довели свою пристрасть до мобільного спілкування.