Стать — ніщо, популярність — усе

11.11.2014
Стать — ніщо, популярність — усе

Леа Т (Черезо).

Світова модна спільнота активно обговорює новину, яку ще не так давно можна було б вважати сенсаційною. Тепер, щоправда, таким мало кого здивуєш, але в історії концерну L’Oreal це вперше: «обличчям» компанії стала модель Леа Черезо, відома як Леа Т. «Сенсація» полягає в тому, що 33-річна італійка — транссексуал. До 2012 року Леандро, син відомого бразильського футболіста Тоніньйо Черезо, зростаючи в Італії, номінально вважався хлопцем. Але, живучи в дисгармонії зі своїм чоловічим тілом, багато років мріяв про операцію зі зміни статі. Зробити її вдалося два роки тому в Таїланді.

При цьому відомою моделлю Леа Т стала ще на стадії медикаментозної підготовки до повного перевтілення в жінку. І, що цікаво, в дуже поважному як для модельного бізнесу віці — головний дизайнер будинку моди «Живанші» Рікардо Тіші відкрив цікаве, на його думку, обличчя, коли Леандро-Леа було майже 29 років. Черезо зачарував кутюр’є з першого погляду — своєю андрогінною зовнішністю чи то дівчини в образі чарівного юнака, чи то навпаки...

Тіші одразу зрозумів, що його нова муза в сучасному світі матиме успіх, і зайнявся її іміджем. У жіночому образі Леа виходила на подіум та знімалася для глянцевих журналів близько двох років, доки хірурги не виправили «помилку природи», остаточно позбавивши її ознак чоловічої статі. Тепер дівчина представлятиме не лише «Живанші», а й фарби та засоби з догляду за волоссям марки Redken, що належить концерну «Лореаль». Як запевняють у компанії, Леа вони обрали передусім завдяки розкішній шевелюрі, і лише потім — популярності.