Кофточка з Пасажу — безцінь на розпродажу

02.09.2004
Кофточка з Пасажу — безцінь на розпродажу

Скупитися майже задарма можна завдяки розпродажу. (Фото Олексiя IВАНОВА.)

      Нині у всіх столичних магазинах — справжній бум. Київські модниці буквально окупували престижні центральні крамнички, що оголосили розпродаж, і змітають із полиць усе, що потрапляє на очі. Тож якщо до розпродажів ви традиційно ставитеся з прохолодою, радимо відкинути всі свої упередження і терміново скуповуватись. Ви досі вагаєтесь? Згадайте красуню Келлі з популярного молодіжного серіалу «Беверлі-Хіллз»: її шопінги у пошуках знижок показали нам, що «розпродаж» — це модно й актуально навіть у багатому світі. А ще — неймовірно вигідно, що ми перевірили на собі у відомих київських магазинах.

      Екскурсію центральними столичними крамничками можна сміливо розпочати з Хрещатика. І якщо одного разу ціни в фірмових магазинах на цій вулиці вас приголомшили, то тепер можуть приємно вразити. Так, у магазині TERRANOVA (Італія), який користується неймовірною популярністю у столичних красунь, котрі стежать за останніми віяннями в моді, речі коштують від 39 гривень. Асортимент TERRANOVA розрахований на молодь до 35 років, яка надає перевагу модному, яскравому і недорогому одягу. Незважаючи на всі «про», у бренду є одне «контра» — низька якість деяких екземплярів. До того ж часті примірки не сприяють відмінному товаровигляду. Хоча є у крамнички й беззаперечні плюси — приміром, розпродажі тут відбуваються постійно. Такою є політика компанії. За словами менеджера магазину Ольги Коротчук, інколи знижки встановлюють навіть на абсолютно нові колекції, які надходять, і робиться це не через брак в одязі, а задля стимулювання продажу.

      Наступним пунктом пошуків дешевого одягу може стати зупинка на майдані Незалежності в торговельному центрі «Глобус». Тут у відділі відомої скандинавської фірми Monton ще кілька днів діятиме сезонний розпродаж літньої колекції та міжсезонних моделей. Так, демісезонні пальта тут можна придбати за ціною від 209 гривень, чоловічі джинси — від 89 гривень, а жіночі стильні світлі брюки у тоненьку чорну смужку обійдуться лише у 109 гривень. Такі ціни для Monton безпрецедентні, позаяк магазин орієнтується на спеціалістів і менеджерів вищої та середньої ланок, яким пропонується модний нарядний одяг на кожен день. «Товари зі знижкою ми продаємо наприкінці кожного сезону, а також у новорічний період, коли йде розпродаж демісезонних речей. Починаємо від 30 і закінчуємо 70 відсотками», — пояснює продавець-консультант крамнички Єгор Орлов.

       У «Глобусі» ж ви знайдете одяг від відомого німецького бренду Еsprit. У Києві його колекції представлені двома напрямками: власне Еsprit — класичний і офісний одяг та EDC — молодіжні й клубні моделі. Зараз в Esprit пропонує одяг на 20-30 відсотків дешевше, ніж звичайно.

      Та якщо в підземному торговому центрі вам нічого не приглянеться — недалеко від підземного торгового центру надзвичайно дешево можна скупитися в Пасажі чи на Басейній, 5 у фірмових крамничках турецької фірми COLLIN'S, яка пропонує джинсовий і спортивний одяг. Наразі сезонний розпродаж літньої колекції там продовжено до 5 вересня. Знижки до 70 відсотків! Наприклад, фірмові жіночі джинси там продадуть за 99 гривень, а симпатична маєчка вартуватиме вашому гаманцю всього 39 гривень. «Розпродажі у нас відбуваються двічі на рік. Ось після літнього буде зимовий, який розпочнеться перед новим роком і триватиме до березня поки не надійде нова колекція. — Розповідає касир магазину Світлана Кравченко. — Причому знижені ціни також поширюються і на аксесуари — паски, шапки».

      А от щоб придбати вбрання від таких відомих українських дизайнерів, як Христина Гусіна, Олександр Залевський та Олександр Моняк, від центральної київської вулиці доведеться спуститися аж до станції метро «Льва Толстого» на вулицю Горького, 4/6. Найстійкіші, котрі не полінуються здійснити такий марш-кидок, опиняться в магазині «Сенсус». Зараз в останньому триває повний розпродаж весняно-літньої колекції-2004 зі знижкою 50-70 відсотків. «Спортивні моделі Гусіної, представлені на «Сезонах моди»: бавовняні блуза і штани — їх ціна всього 69 гривень за кожну модель», — показує товар Наталя Разумна, менеджер київського магазину. До речі, креативним директором бренду нині є британець Девід Фоулі, президент Міжнародної комісії кольору, викладач Оксфордської школи мистецтв. Саме з його подачі «Сенсус» орієнтується на сталеву леді, яка працює у престижному офісі, тому в її гардеробі переважають ділові костюми, але водночас вона полюбляє вільно відпочити.

      Поруч, на Великій Васильківській, 23 — мережа крамниць Mexx (Нідерланди) пропонує одяг для жінок, чоловіків, дітей та підлітків. «Наші покупці — це переважно молоді люди (30-40 років), відмінною рисою яких є сміливість», — каже адміністратор київського магазину Ольга Кулєшова. «Розпродажі у нас залежать від кількості товару, від того, як його купують, — пояснює вона. — Знижки також бувають різні: 20, 30, 50, 60 вiдсотків. Зараз вони найбільші — 70 відсотків, за якими ми розпродуємо літню колекцію». Як правило, розпродаж у Mexx не розповсюджується на аксесуари.     Менеджери крамнички пояснюють, мовляв, це не той товар, ціни на який залежать від сезонних змін. Втім цінова політика у Mexx — навіть з урахуванням знижок — для покупців середнього достатку. Наприклад, одна «сейлова» маєчка коштує 80 гривень, інша — 300. Тоді як куртка, ціна якої знижена на 70 відсотків, обійдеться всього у 250 гривень. Ще один мінус у Mexx те, що на цінниках у його магазинах не вказується нова сума, а лише зазначається попередня зі вказівкою на відсоток знижки. Втім Ольга Кулєшова переконана, що така політика, навпаки, підштовхує клієнта до покупки, адже він бачить розмір запропонованої знижки, а підрахувати точну ціну при потребі допоможуть касири.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>